کتاب دستیار معامله گر

ساخت وبلاگ

Ahan Vashi profile picture

مقدمه: سهام فنی چگونه عملکرد داشته است؟

دوران پول رایگان با محوری هولناک فدرال فدرال به یک سیاست پولی محکم تر در نوامبر 2021 پایان یافت. از آن زمان ، یک سرمایه گذار فنی یک مصیبت هولناک بوده است ، با این که سهام فنی به سمت چپ ، راست و مرکز با توجه به اندازه اندازه گرفته می شود. یا کیفیت این شرکت ها

Chart

داده های YCHARTS

در سال 2022 ، شاخص NASDAQ 100 فنی سنگین (NASDAQ: QQQ) پایین است~28 ٪ ، و بسیاری از سهام فناوری بیش از 50-90 ٪+کاهش می یابد. حباب دارایی فریب خورده است ، و فکر نمی کنم کاهش این حباب گفته شده هنوز انجام شده است ، اما بعداً بیشتر در مورد آن. همانطور که ممکن است بدانید ، سهام رشد بالا و سوداگرانه در اوایل سال 2021 ، درست در زمان شیدایی سهام Meme ، در صدر قرار گرفت. و به آرامی اما مطمئناً ، فروش در کل بخش فناوری گسترش یافته است.

در طی پانزده سال گذشته ، ثروت در بخش فناوری ساخته شده است که سرمایه گذاران سوار بر بازار گاو نر دیدنی هستند. سهام "Faang" یا "Mafang" به نام خانواده تبدیل شده است ، و افزایش سرمایه گذاری شاخص منفعل منجر به ارزیابی های نجومی برای این سهام چند فنی Mega-Cap شد. با این حال ، جزر و مد در حال اتمام است و تقریباً 5 دلار سرمایه در بازار فقط در این شش نام از بین رفته است:

 

سرمایه گذاری در بازار از اوج از دست رفته است
سیب~800B دلار
مایکروسافت~900B دلار
وابسته به آمازون~900B دلار
تسلا~600B دلار
الفبا~850B دلار
متا~750B دلار
جمع~4،800B دلار یا~4. 8T $

برای بزرگنمایی کلیک کنید

من این شش سهام را برای این یادداشت دستگیر کردم زیرا آنها تقریباً تشکیل می دهند~45 ٪ از NASDAQ-100 ، که به طور گسترده ای به عنوان قوی ترین شاخص فناوری (یا ETF) در نظر گرفته می شود. قبل از اینکه در مورد چشم انداز سال 2023 صحبت کنیم ، می خواهم که عملکرد اخیر این سهام بزرگ فناوری را تجسم و متناسب کنیم:

Chart

داده های YCHARTS

Baring Apple (AAPL) ، تمام نام های فناوری mega-cap خود را در قلمرو بازار خرس پیدا می کنند ، با آمازون (AMZN) ، تسلا (TSLA) و متا (متا) که دچار فاجعه بار هستند~50 ٪+ از اوج تمام وقت آنها کاهش می یابد. با بالا رفتن نرخ بهره ، چند برابر معاملات سهام پایین می آید. و کاهش تاکنون در فناوری را می توان به یک امتیاز در چند برابر نسبت داد.

QQQ PE Ratio

نسبت QQQ PE (Gurufocus)

QQQ پس از معاملات در 36 برابر P/E در اوایل سال 2021 ، دستخوش شرارت شرور شده است ، و اکنون در آن معامله می شود~24x P/E ، که به نظر می رسد میانه 10 ساله برای QQQ است. بسیاری از گاوهای بخش فنی معتقدند که از آنجا که چند برابر تجارت عادی شده است ، ما در سال 2023 آماده بازگشتیم. با این حال ، ما دیگر در یک رژیم با نرخ کم بهره کار نمی کنیم و فدرال رزرو هنوز سفت نشده است! علاوه بر این ، رکود اقتصادی در حال حاضر در اینجا است ، و اخراج ها در فناوری هنوز در اولین دوره ها هستند. بنابراین چشم انداز سال آینده چیست؟

سهام فناوری در سال 2023 چگونه عمل خواهد کرد؟

بعد از ضربه زدن به یک پایین جدید در اواسط اکتبر در~254 ، QQQ توسط~14 ٪ ، با توجه به اینکه سرمایه گذاران به ظاهر یک دولت تقسیم شده در ایالات متحده را جشن می گیرند و تغییر لحن از فدرال رزرو با توجه به سرعت افزایش نرخ های آینده.

WeBull Desktop

در جلسه FOMC در ماه نوامبر ، فدرال رزرو نرخ 75 bps دیگر را به 3. 75-4 ٪ افزایش داد و افزایش پیش بینی شده برای جلسه دسامبر اکنون 50 bps است (با چاپ های CPI اخیر که نشانه های خنک کننده در تورم را نشان می دهد). در حالی که بسیاری از شرکت کنندگان در بازار ، افزایش نرخ کندتر را به عنوان آغاز پایان این چرخه افزایش نرخ در حال انجام می دانند ، من فکر می کنم این سرمایه گذاران از این واقعیت که فدرال رزرو هنوز به دنبال سفت شدن به یک منحنی عملکرد گسترده است ، نادیده می گیرند.

Bloomberg

با خنک شدن تورم ، فدرال رزرو می تواند از اینجا با افزایش سرعت کندتر شود. با این حال ، عزم فدرال رزرو برای نگه داشتن نرخ های بالاتر برای نرخ ترمینال 5-5. 25 ٪ برای اقتصاد خطرناک است. طبق شاخص های اقتصادی پیشرو ، ایالات متحده می تواند در نیمه اول سال 2023 وارد رکود شود. برای ماه ها ، من اصرار داشتم که رکود اقتصادی یک تهدید به مراتب بیشتر از تورم است و با توجه به اقدامات محکم کننده پولی تهاجمی فدرال رزرو ، فکر می کنم ما فکر می کنم مادر چند ماه آینده احتمال دیدن یک فرود سخت را دارند. رکود اقتصادی در حال آمدن است و حتی در رکود تنوع باغ ، ما تمایل داریم از نظر من شاهد انقباض 15-20 ٪ در EPS باشیم.

The Conference Board

هیئت کنفرانس

The Conference Board

هیئت کنفرانس

اکنون ، شرکت های فناوری (نه سهام) به طور سنتی رشد سکولار را نشان داده اند ، یعنی آسیب پذیری کمتری نسبت به چرخه های اقتصادی. با این حال ، بر خلاف 2007-08 ، اکنون فناوری همه گیر است ، و غول های بزرگ فناوری به شدت در معرض چرخه های اقتصادی قرار می گیرند ، همانطور که در کاهش روند رشد و رکود اقتصادی که در گزارش های Q3 مشاهده می شود مشهود است:

 

نسبت PEنسبت پیش رورشد درآمد Q3 Y/Y (٪)Q3 Y/Y EPS رشد (٪)
اپل (AAPL)22. 65x22. 08x+8. 14 ٪+4. 03 ٪
مایکروسافت (MSFT)23. 86x23. 21x+10. 60 ٪-13. 28 ٪
آمازون (AMZN)83. 61x82. 6x+14. 70 ٪-9. 68 ٪
تسلا (tsla)64. 10x49. 91x+55. 95 ٪+97. 92 ٪
الفبای (گوگل) (گوگ)17. 19x17. 97x+6. 10 ٪-24. 29 ٪
متا (متا)8. 65x9. 99x-4. 47 ٪-49. 07 ٪

برای بزرگنمایی کلیک کنید

منبع: YCHARTS (داده ها از بازار نزدیک در 4 نوامبر 2022)

در میان این نام ها ، فقط گزارش های Q3 تسلا و اپل چشمگیر بودند. به نظر من ، تسلا حتی در صورت رکود اقتصادی به رشد خود ادامه خواهد داد زیرا پذیرش EV هنوز در اوایل است. از طرف دیگر ، من فکر می کنم اپل در سال 2023 به همان اندازه که در دو سال گذشته انجام داد ، تلاش خواهد کرد تا به همان اندازه سخت افزار بفروشد ، زیرا مصرف کنندگان در حال حاضر با قیمت های بالاتر (به دلیل تورم) دست و پنجه نرم می کنند. گزارش Q3 Alphabet خوب بود ، اما درد در تبلیغات و افزایش هزینه های عملیاتی در محله های آینده بیشتر صدمه می زند. در حالی که راهنمای هزینه متا برای سال 2023 مسئله بزرگی در گزارش خود بود ، راهنمای Q4 آمازون برای فروش بسیار پایین تر از انتظارات بود. علاوه بر این ، گزارش مایکروسافت یک بازار رایانه شخصی نرم و کاهش در ابر را برجسته کرد (AWS نیز کند شد). و سازندگان تراشه مانند NVIDIA (NVDA) و AMD (AMD) با گلوت موجودی دست و پنجه نرم می کنند. با گذشت سالها ، ما به گزارش های سه ماهه بی عیب و نقص از Faangs عادت کردیم و در این زمینه ، فصل درآمد Q3 برای این غول های فنی مجموعه ای از ناامیدی ها بود. از دیدگاه اساسی ، سهام فناوری در مرحله فعلی چرخه تجارت ضعیف به نظر می رسد ، با این که محیط کلان اقتصادی در سال 2023 حتی به چالش کشیده می شود.

براساس مدل ارزیابی TQI ، اپل و مایکروسافت هنوز با حق بیمه 25-30 ٪ به ارزش های منصفانه خود معامله می کنند (و این بدون توجه به رکود اقتصادی در سال 2023 است). تسلا نسبتاً ارزشمند است و سه مورد دیگر نیز کم ارزش هستند. با این حال ، آقای Market تمایل به بیش از حد به صعود و صعود به روند نزولی دارد! صادقانه بگویم ، من سهام فنی را نمی بینم که سال آینده وارد بازار گاو نر جدید می شوند ، تا زمانی که ژنرال ها حق بیمه ارزیابی خود را از دست بدهند. بله ، سهام فناوری بسیار پایین آمده است ، اما تصحیح تاکنون برخی از کف های را از بین برده است ، و قبل از اینکه دوباره این بخش جذاب شود ، راه طولانی وجود دارد.

همانطور که در گذشته بحث کرده ام ، سهام فناوری مانند اپل و مایکروسافت هنوز در چند برابر با Lofty Multiples تجارت می کنند (~25 برابر P/E) ، و در رکود اقتصادی ، این دو نام می توانند 30-50 ٪+ از سطح فعلی خرد شوند. و پس از آن تعداد زیادی از نام های فناوری غیر سودآور وجود دارد که هنوز هم در همه جا در حال جمع شدن هستند و هیچ توجهی به سهام فناوری با کیفیت نیز ندارند.

در حالی که ما قبلاً شاهد بازگشت قابل توجهی در QQQ (خیلی بیشتر از جاسوسی) بودیم ، فکر می کنم در QQQ روند نزولی بیشتری داشته باشیم زیرا چرخش بخش به دور از فناوری برای آینده قابل پیش بینی ادامه دارد. من نمی دانم که آیا شاهد کاهش 50 ٪ از سطح فعلی خواهیم بود یا خیر. با این حال ، منطقه 215-235 دلاری بسیار بازی است و رکود اقتصادی می تواند ما را در نیمه اول سال 2023 به آنجا برساند.

WeBull Desktop

با این همه گفته می شود ، سرمایه گذاران سهام فردی با یک بازه زمانی سرمایه گذاری بلند مدت و معده برای نوسانات باید به دنبال فرصت هایی در این بازار باشند ، زیرا ما هم اکنون در بخش فناوری معاملات داریم. به عنوان مثال ، متا در~10-12x به جلو P/E یا Tesla در~30 برابر P/E (پتانسیل رشد بسیار بالاتر از متا). ما به عنوان یک جامعه سرمایه گذاری ، ما همیشه سرمایه گذاری جسورانه و فعال را با مدیریت ریسک فعال در سرمایه گذار کوانتومی دنبال خواهیم کرد. و با توجه به دیدگاه های اساسی و فنی ارائه شده در این یادداشت ، ما در حال اجرای پرچین های مبتنی بر گزینه در پرتفوی اصلی خود برای سال آینده هستیم و ما همچنان به استقرار موقعیت های نقدی خود ادامه خواهیم داد (~50 ٪ از AUM ما) به صورت دو هفته ای برای جمع آوری سهام محکومیت بالای ما در طول سال 2023.

خط پایین

به نظر من ، درد برای سهام فنی به پایان رسیده است ، در حالی که ژنرالهایی مانند اپل و مایکروسافت هنوز در ارزیابی های حق بیمه تجارت می کنند. احتمال رکود در حال افزایش است ، و سهام فناوری (همراه با بازارهای سهام وسیع تر) می تواند در سال 2023 تحت فشار باقی بماند. همانطور که می بینم ، فرصت های انتخابی در بخش فناوری وجود دارد که در حال حاضر ارزش خرید را دارند ، و فردسرمایه گذاری سهام با برنامه های متوسط هزینه دلار و مدیریت ریسک فعال بهترین راه برای فعالیت در این بازار خرس است.

Key Takeaway: من QQQ را "فروش" با 290 دلار ارزیابی می کنم ، با هدف 215-235 دلار تا پایان Q2 2023.

با تشکر از خواندن ، و سرمایه گذاری مبارک. لطفاً افکار ، سوالات و/یا نگرانی های خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

آیا به دنبال ارتقاء عملیات سرمایه گذاری خود هستید؟

سفر سرمایه گذاری شما بی نظیر است ، و اهداف سرمایه گذاری شما و سطح تحمل ریسک نیز همینطور است. این دقیقاً به همین دلیل است که ما خدمات بازار خود را - "سرمایه گذار کوانتومی" - برای کمک به شما در ساخت یک عملیات سرمایه گذاری قوی که می تواند اهداف مالی بلند مدت شما را انجام دهد ، طراحی کرده ایم.

ایده اصلی TQI تولید ثروت پایدار از طریق استراتژی های پرتفوی متناسب است که نیازهای سرمایه گذار را در مراحل مختلف چرخه عمر سرمایه گذار تأمین می کند. هر یک از پنج پرتفوی مدل ما با ایده های سرمایه گذاری کاملاً مورد بررسی ، مدیریت ریسک تعبیه شده و مهندسی مالی تخصصی برای تولید آلفا همراه است.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 18:35

هر کلاس از مبادله رمزنگاری دارای خصوصیاتی است که برای کاربران مختلف جذاب است.

پیمایش در فضای رمزنگاری

طبق گفته Crypto. com ، تعداد افرادی که از ارزهای رمزپایه استفاده می کنند حدود 300 میلیون نفر است. پیش بینی می شود این تعداد تا پایان سال 2022 ، تقریباً یک دهم جمعیت جهان ، به 1 میلیارد برسد. در حالی که این تعداد به طور پیوسته در حال افزایش است ، همه افراد درگیر Crypto دانش صحیحی از اصول ندارند.

به عنوان مثال ، عدم تمرکز و تمرکز اصطلاحاتی است که معمولاً هنگام توصیف مبادلات رمزنگاری مورد استفاده قرار می گیرند. اما آیا ویژگی هایی را می دانید که یک مبادله متمرکز یا غیرمتمرکز می کند؟در این مقاله ، ما برای بهبود درک خود به این اصطلاحات نگاهی کوتاه خواهیم پرداخت. بیایید شیرجه بزنیم.

مبادلات cryptocurrency

اول ، ما باید بدانیم که مبادله رمزنگاری چیست. به عبارت ساده ، مبادله رمزنگاری بستری است که افراد ارزهای دیجیتالی را خریداری یا می فروشند. هر مبادله قوانین عملیاتی خود را دارد ، اما همه آنها فروشندگان مایل به رمزنگاری را قادر می سازند تا خریداران مایل را به راحتی پیدا کنند.

بسته به نحوه عملکرد آن ، یک مبادله رمزنگاری می تواند به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز طبقه بندی شود. بگذارید به ویژگی های هر کلاس نگاه کنیم:

مبادلات متمرکز - CEX

  • این مبادله هایی است که خریداران و فروشندگان Crypto معاملات خود را از طریق شخص ثالث انجام می دهند. اعتماد زیادی به تجارت در صرافی های متمرکز لازم است زیرا معامله گران دارایی های خود را در بازداشت این سکو قرار می دهند.
  • مبادلات متمرکز همیشه کاربران خود را ملزم به ثبت حساب با استفاده از اطلاعات قابل شناسایی مانند نام و آدرس ایمیل و غیره می کند ، یعنی قبل از کاربران می تواند از مبادله استفاده کند.
  • مبادلات متمرکز به طور معمول تنظیم می شود و نیاز به رعایت مقررات کشورهایی که در آن فعالیت می کنند ، مطابقت دارند.
  • مبادلات موجود در این کلاس محدود به هیچ گونه blockchain خاص نیست. آنها می توانند از تجارت دارایی های رمزنگاری متعلق به هر blockchain پشتیبانی کنند.

نمونه های برجسته مبادلات متمرکز شامل Binance ، Coinbase ، Kucoin ، Huobi و غیره است.

مبادلات غیر متمرکز - DEX

این طبقه از مبادلات ویژگی های متضادی با مبادلات متمرکز دارد:

  • معاملات شخص ثالث را برای مدیریت معامله یا حضانت دارایی معامله گران درگیر نمی کند. معامله گران دارایی های خود را در کیف پول شخصی خود نگه می دارند و فقط در زمان تجارت آنها را آزاد می کنند.
  • مبادلات غیرمتمرکز قبل از اینکه کاربران بتوانند تجارت کنند ، نیازی به هیچ نوع KYC ندارند. هرکسی که دارای کیف پول رمزنگاری باشد می تواند بدون هیچ گونه تبعیض آمیز در Dexes تجارت کند.
  • Dexes به دلیل ماهیت غیر متمرکز خود ، تنظیم آن آسان نیست. آنها می توانند بدون نیاز به رعایت مقررات ، در هر حوزه قضایی فعالیت کنند.
  • بیشتر مبادلات غیر متمرکز برای کار بر روی یک blockchain خاص ساخته شده اند. با این حال ، با تحولات اخیر ، آنها شروع به حمایت از بیش از یک زنجیره کردند ، اما هنوز به اندازه تعداد پشتیبانی شده توسط CEX معمولی نیست.

نمونه های شناخته شده ای از مبادلات غیر متمرکز شامل Uniswap ، پنکیک ، نانوایی ، Apeswap ، 1inch ، Sushiswap ، Dodo و غیره است.

آیا کلاس از دیگری بهتر است؟لزوماً چنین نیستهرکدام ویژگی های خود را دارند که باعث جذابیت کاربران مختلف رمزنگاری می شود.

عوامل نتیجه گیری

ما متداول ترین ویژگی هایی را که مبادلات متمرکز را از موارد غیر متمرکز متمایز می کند ، ذکر کرده ایم. این لیست شامل تمام ویژگی های موجود نیست. درعوض ، موارد اصلی را که باید هنگام تلاش برای طبقه بندی مبادله به دنبال آن باشید ، تشریح می کند. مهمتر از همه ، هر مبادله ای که شما را ملزم به ثبت حساب با نام و آدرس ایمیل یا سایر اشکال KYC می کند ، و قبل از تجارت و غیره ، دارایی های خود را از کیف پول خود به آدرس کیف پول خود واریز می کنید ، بدون شک مبادله ای متمرکز است. اگر مبادله خواستار آن الزامات نباشد ، شما با یک مورد غیر متمرکز سروکار دارید.

سلب مسئولیت: در کل بسیار مهم است که هنگام خرید نشانه هایی که به تازگی ذکر شده اند ، احتیاط کنید. برای کسانی که قبلاً مقاله های ما را در مورد ایمنی در BSC نخوانده اند ، مراجعه به موارد زیر ، در اینجا و اینجا بسیار مهم است.

این یک بیانیه مطبوعاتی پرداخت شده است ، bsc. news تأیید نمی کند و مسئولیت هرگونه محتوا ، صحت ، کیفیت ، تبلیغات ، محصولات یا سایر مطالب موجود در این صفحه را بر عهده ندارد. تیم پروژه این مقاله تبلیغات را با قیمت 1500 دلار خریداری کرده است. خوانندگان باید قبل از انجام هرگونه اقدامات مربوط به شرکت ، تحقیقات خود را انجام دهند. BSC. News به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئول هرگونه خسارت یا خسارت ناشی از آن یا ادعا شده توسط یا در ارتباط با استفاده از یا اتکا به هرگونه محتوا ، کالاها یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی نیست.

سلب مسئولیت: در کل بسیار مهم است که هنگام خرید نشانه هایی که به تازگی ذکر شده اند ، احتیاط کنید. برای کسانی که قبلاً مقاله های ما را در مورد ایمنی در BSC نخوانده اند ، مراجعه به موارد زیر ، در اینجا و اینجا بسیار مهم است.

این یک بیانیه مطبوعاتی پرداخت شده است ، bsc. news تأیید نمی کند و مسئولیت هرگونه محتوا ، صحت ، کیفیت ، تبلیغات ، محصولات یا سایر مطالب موجود در این صفحه را بر عهده ندارد. تیم پروژه این مقاله تبلیغاتی را با قیمت 2500 دلار خریداری کرده است. خوانندگان باید قبل از انجام هرگونه اقدامات مربوط به شرکت ، تحقیقات خود را انجام دهند. BSC. News به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئول هرگونه خسارت یا خسارت ناشی از آن یا ادعا شده توسط یا در ارتباط با استفاده از یا اتکا به هرگونه محتوا ، کالاها یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی نیست.

سلب مسئولیت: این یک پرداخت هزینه از من است (AMA) ، bsc. news تأیید نمی کند و مسئولیت یا مسئولیت هرگونه محتوا ، دقت ، کیفیت ، تبلیغات ، محصولات یا سایر مواد موجود در این صفحه را بر عهده ندارد. تیم پروژه این تبلیغات را با قیمت 2000 دلار خریداری کرده است ، خوانندگان باید قبل از انجام هرگونه اقدامات مربوط به شرکت ، تحقیقات خود را انجام دهند. BSC. NEWS به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئول هرگونه خسارت یا خسارت ناشی از آن یا ادعا شده توسط یا در ارتباط با استفاده از یا اتکا به هرگونه محتوا ، کالاها یا خدمات ذکر شده در AMA نیست.

فراموش نکنید که برنامه BSC News Mobile را در iOS و Android بارگیری کنید تا از آخرین اخبار مربوط به زنجیره BNB و Crypto استفاده کنید.

اگر به ابزار و استراتژی در مورد ایمنی و آموزش رمزنگاری نیاز دارید ، حتماً آموزش ها ، توضیح دهندگان رمزنگاری و کیت ابزار تجارت را از BSC News بررسی کنید.

به دنبال کار در Crypto هستید؟لیست های CryptoJobsNow را ببینید!

سلب مسئولیت: این مقاله محتوای حق بیمه BSC News منحصر به فرد است. محتوای حق بیمه بدون عضویت برای مدت زمان محدود قابل مشاهده است. پس از اتمام دوره زمانی محدود ، خوانندگان برای مشاهده محتوای حق بیمه نیاز به عضویت یا نگه داشتن یک BSC News NFT دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت حق بیمه ، به وب سایت BSC News NFT ، Discord و Twitter مراجعه کنید.

نویسنده

Ahamdi Abarikwu

Ahamdi Abarikwu یک مهندس برق و عاشق هر رمزنگاری است. او همچنین یک نویسنده مشتاق ، تصحیح کننده و ویراستار است. او عاشق بازی Scrabble در اوقات فراغت خود است. او کیسه هایی را بیشتر در BabyDoge ، CSM (شبکه ذخیره سازی پوسته) و ژولد نگه می دارد.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 67 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 18:17

در سال 2020 ، تبادل رمزنگاری ایالات متحده Kraken به کاربران هشدار داد که کلاهبرداران وانمود می کنند که کارمندان Kraken هستند و کاربران Kraken را به نام "همکاری پروژه" جعل می کنند. کراکن همچنین گفت که کلاهبرداری در جامعه رمزنگاری پیشرفته تر شده است ، و کلاهبرداران از طریق نام دامنه به ظاهر قانونی ، ایمیل های جعلی را برای کاربران ارسال می کنند. این تکنیک PunyCode نامیده می شود ، که سعی می کند با جایگزینی یک یا چند کاراکتر در URL با شخصیت های مشابه از اسکریپت شخصیت دیگر ، کاربران را فریب دهد.

به عنوان یکی از کلاهبرداری های سایبری اصلی ، حملات فیشینگ اغلب از طریق ایمیل ، پیام های متنی ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات URL و غیره انجام می شود. هکرها همه چیز را برای بسته بندی خود به عنوان کارکنان مبادله برای سرقت اطلاعات کاربر حساس ، مانند رمزهای ورود به سیستم ، تأیید کننده Google انجام می دهند. کدها و غیره

کلاهبرداری های سایبری و حملات فیشینگ رو به افزایش است. براساس گزارشی از Phishlabs ، یک شرکت اطلاعاتی با تهدید سایبری ، حملات فیشینگ مورد هدف کاربران مبادله رمزنگاری در 6 ماه اول سال 2021 22 درصد افزایش یافته است.

Coinex در تلاش است تا با تمرکز بر امنیت ، خدمات امن ، راحت و پایدار خدمات تجارت رمزنگاری را ارائه دهد. علیرغم تلاش های مبادله برای حفظ امنیت حساب ، کاربران باید از کلاهبرداری های سایبری آگاه باشند و خطرات امنیتی احتمالی را به حداقل برسانند. گفته می شود ، چگونه کاربران می توانند از خود در برابر فیشینگ محافظت کنند و حساب های خود را ایمن تر کنند؟بگذارید هشت مرحله زیر را طی کنیم تا از حساب شما بهتر محافظت کنیم.

1. مطمئن شوید که از وب سایت و برنامه رسمی Coinex استفاده می کنید

براساس داده های مربوطه ، 47. 5 ٪ از حملات فیشینگ شناسایی شده از تکنیک های جعل هویت برند استفاده می کنند. با این کار ، هکرها مشتریان را با پیام های گمراه کننده اشتباه می گیرند که باعث می شود آنها روی پیوندهای مخرب کلیک کنند و ارزهای رمزنگاری شده خود را منتقل کنند.

دومین حمله متداول فیشینگ ویرایش کد منبع یک صفحه وب و اضافه کردن پیوندهای جعلی به آن است. طبق گفته های فیشلب ، بیش از 39 ٪ حملات از نسخه های کد منبع ناشی می شوند.

بنابراین ، کاربران باید اطمینان حاصل کنند که در وب سایت و برنامه رسمی Coinex تجارت می کنند (وب سایت رسمی: https://www. coinex. com/)

2. حساب های Coinex را با ایمیل های ایمن و جدید ثبت کنید

ایمیل یک اعتبار مهم کاربر است. تا حدی ، ثبت یک حساب Coinex با یک آدرس ایمیل جدید (شخصی که در وب سایت های دیگر ثبت نشده است) می تواند به دلیل نشت ایمیل از پر کردن اعتبار خودداری کند. پر کردن اعتبار ، نوعی حمله سایبری است که در آن اعتبار حساب های سرقت شده ، به طور معمول شامل لیست های نام کاربری و/یا آدرس های ایمیل و رمزهای عبور مربوطه (که معمولاً از طریق نشت داده ها به دست می آیند) ، برای به دست آوردن دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری از طریق خودکار در مقیاس بزرگ استفاده می شود. درخواست های ورود به سیستم علیه یک برنامه وب.

برای محافظت در برابر پر کردن اعتبار ، کاربران باید آدرس ایمیل مورد استفاده برای ثبت نام را پیگیری کنند و مهمتر از همه ، تنظیمات امنیتی ایمیل را به طور مرتب بررسی کنید.

3. گذرواژه‌های ایمن ایجاد کنید و رمز ورود خود را مرتباً تغییر دهید

کاربران باید یک رمز عبور پیچیده با سطح امنیتی بالا برای حساب های Coinex خود ایجاد کرده و تغییرات منظم را انجام دهند. از این نظر ، مدیران رمز عبور مانند LastPass یا نگهدارنده می توانند به شما در مدیریت رمزهای عبور با سهولت کمک کنند.

4- 2FA را فعال کنید

2FA (تأیید هویت 2 فاکتور) یک روش تأیید اعتبار رمز عبور است که در آن کاربر برای ورود به کد تأیید اعتبار ثانویه علاوه بر رمز عبور هنگام ورود به سیستم ، لازم است. Coinex فعال سازی توابع 2FA را برای محافظت از امنیت پیشرفته توصیه می کند.

5. روی پیوندها از منابع ناشناخته یا پیوست های ایمیل مشکوک کلیک نکنید

مهاجمان به طور معمول اطلاعات حساب را از طریق پیوندهای مخرب یا پیوست هایی که حاوی ویروس هستند ، سرقت می کنند. اگر اطلاعاتی را از منابع ناشناخته دریافت کرده اید ، لطفاً مراقب باشید و از کلیک بر روی هر لینک یا پیوست قبل از تأیید اینکه اطلاعات از Coinex است ، خودداری کنید.

6. تلفن ها و رایانه های خود را ایمن تر کنید

با فعال کردن محافظت از رمز عبور یا محافظت از بیومتریک در تلفن ها و رایانه ها ، می توان از نقض داده ها به دلیل از بین رفتن دستگاه ها جلوگیری کرد. در حالی که نصب نرم افزار آنتی ویروس ترجیح داده می شود ، کاربران برای جلوگیری از حملات ویروس نباید هیچ نرم افزاری را از منابع ناشناخته بارگیری کنند. علاوه بر این ، قبل از اتصال دستگاه خود به شبکه های عمومی ، همیشه باید ابتدا شبکه های قابل اعتماد را در نظر بگیرید.

7. اطلاعات حساب خود را بدون هیچ گونه افشاگری پیگیری کنید

در نظر داشته باشید: Coinex هرگز از شما عبور از رمزهای عبور ، کدهای تأیید اعتبار یا سایر اطلاعات حساب نمی خواهد ، بنابراین لطفاً اطلاعات حساب خود را پیگیری کنید و آن را برای کسی فاش نکنید. تمام اطلاعات مربوط به Coinex مشمول اعلامیه های رسمی است. اگر حساب شما غیر طبیعی است ، لطفاً در اسرع وقت با Coinex تماس بگیرید.

8. برای امنیت حساب پیشرفته یک کد ضد فیشینگ تنظیم کنید

کد ضد فیشینگ یک ویژگی امنیتی است که توسط Coinex ارائه شده است ، که به کاربران امکان می دهد یک کد ضد فیشینگ شخصی را به حساب های خود اضافه کنند تا امنیت حساب را تقویت کند. پس از فعال شدن کد ضد فیشینگ ، محتوای ایمیل ارسال شده توسط Coinex حاوی کد ضد فیشینگ است که شما تعیین کرده اید ، که می تواند تشخیص دهد که آیا ایمیل دریافت شده از وب سایت رسمی Coinex برای جلوگیری از کلاهبرداری های فیشینگ است.

چگونه می توان کد ضد فیشینگ را تنظیم کرد؟

8. 1 وارد حساب خود شوید ، از فهرست [حساب] روی [تنظیمات حساب] کلیک کنید.

8. 2 پس از وارد کردن صفحه تنظیمات حساب ، روی [تنظیمات] در سمت راست کد ضد فیشینگ کلیک کنید.

8. 3 روی [ارسال کد] کلیک کنید و [کد تأیید ایمیل] را که به ایمیل ثبت شده خود ارسال شده است وارد کنید ، سپس برای تکمیل تنظیمات روی [Next] کلیک کنید. توجه: لطفاً یک کد ضد فیشینگ ایجاد کنید که به راحتی می توانید شناسایی کنید.

8. 4 پس از تنظیمات موفقیت آمیز ، ایمیل های ارسال شده توسط Coinex حاوی کد ضد فیشینگ شما هستند که می تواند مشخص کند که آیا ایمیل دریافت شده از وب سایت رسمی Coinex است یا خیر. توجه: لطفاً کد ضد فیشینگ خود را برای هر کسی ، از جمله خدمات مشتری Coinex فاش نکنید.

پیش بروید و مراحل فوق را برای محافظت بیشتر در برابر حملات فیشینگ انجام دهید.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 66 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 18:01

دوره معاملات گزینه های آقای Manish Taneja پس از پاسخ عظیم UDTS راه اندازی شد ، ما تقاضا برای ساده سازی استراتژی های گزینه برای سرمایه گذار و بازرگانان دریافت کرده ایم. بنابراین ما در اینجا استراتژی های گزینه موضوعی مشکل را در یک روش ساده و آسان برای درک سرمایه گذار ، معامله گرانی که مایل به محافظت از موقعیت خود در بازار هستند ، ارائه می دهیم.

استراتژی های گزینه آقای Manish Taneja

  • معرفی
  • طرح دوره
  • مخاطب هدف
  • F. A. Q
  • نسخه ی نمایشی

گزینه های دوره آموزش استراتژی ها توسط آقای مانیش تانجا

آیا شما در تجارت گزینه ها جدید هستید؟آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه گزینه های تجاری را تجارت کنید؟آیا دوست دارید بهترین تکنیک معاملات گزینه برای سود بالا و حداقل ضرر را بدانید؟هنگامی که به دوره تجارت گزینه های آنلاین می پیوندید-آقای Manish Taneja ترفندهای ساده ای را برای پیش بینی حرکات گزینه ها در یک آموزش ویدیویی 10 ساعته کوتاه مدت به شما آموزش می دهد.

ما یک دوره استراتژی معاملات گزینه های آنلاین را برای مبتدیان طراحی کرده ایم. جایی که معامله گران جدید می توانند استراتژی تجارت گزینه ها را از تحلیلگر تحقیق تخصصی آقای مانیش تانجا بیاموزند.

بررسی اجمالی

اگر مبتدی در تجارت گزینه ها هستید ، این تنها دوره ای است که شما باید هر ماه از گزینه های معاملاتی یاد بگیرید و درآمد پایدار داشته باشید. بسیاری از معامله گران موجود در بورس سهام از گزینه های معاملات خودداری می کنند و معتقدند که بسیار پیچیده است. گزینه ها یک ابزار مالی همه کاره هستند. آنها ابزاری قدرتمند برای بهبود نمونه کارها هستند زیرا می توان از آنها به عنوان یک پرچین جایگزین در برابر کاهش بازارهای سهام استفاده کرد. به خصوص ، برای معامله گران که می خواهند ضرر و زیان بورس خود را محدود کنند. یا برای کسی که می خواهد درآمد اضافی در خانه داشته باشد.

بسیاری از افراد در معاملات گزینه ها پول خود را از دست می دهند. همانطور که آنها یا کارگزارانشان دانش کافی در مورد تجارت گزینه ها ندارند. اما در این دوره ، ما شما را به مسیر ساده تر برای تجارت گزینه می پردازیم.

دوره استراتژی های معاملاتی گزینه های آنلاین برای مبتدیان است. در این دوره ، ما شما را از طریق استراتژی های گزینه های مفید ، تجزیه و تحلیل فنی در پشت آنها ، که باید از کدام استراتژی استفاده شود ، نحوه تجارت در بازار سهام در حال سقوط و نکات عملی در مورد نحوه تجارت در گزینه ها با مثال های زنده ، قدم می زنیم.

این دوره مباحث مهم معاملات گزینه ها از جمله گزینه های تماس ، انواع گزینه ها ، پایه گزینه ها و نوشتن گزینه ها را در بر می گیرد. و بسیاری از مفاهیم اساسی دیگر با استفاده از آموزش های تجاری گزینه های عملی بصورت آنلاین.

هدف، واقعگرایانه

  • دانش در مورد اصول تجارت گزینه ها کسب کنید
  • بیاموزید که چگونه به طور مؤثر تماس تلفنی را انجام دهید و عمودی قرار دهید
  • این دوره به شما می آموزد که چگونه یک استراتژی گزینه را برای افزایش سود انتخاب کنید
  • بیاموزید که تجارت گزینه ها چیست و چگونه می توان شروع کرد.
  • درک کنید که چگونه شرایط تجاری را برای استراتژی های گزینه های مختلف تنظیم کنید
  • نحوه استفاده از استراتژی های گزینه ها و زمان مناسب برای اجرای آنها را مطالعه کنید
  • کارشناسی ارشد مدیریت ریسک و مهارت های مدیریت پول

امکانات

  • در مورد گزینه های تکنیک های معاملاتی برای تجهیز کامل خود به آخرین استراتژی های معاملاتی بیاموزید.
  • از یک مربی برتر برای معاملات آنلاین گزینه های تجاری بیاموزید
  • 30 ٪ دانش نظری و 70 ٪ عملی را بدست آورید
  • آموزش از NSE BSE تحلیلگر فنی معتبر
  • آخرین برنامه درسی برای کمک به شما در پیشرفت شغل در بورس سهام
  • ما آخرین روندهای آموزش عملی را با استفاده از نرم افزار ، نمودار و الگوهای پوشش داده ایم
  • ما استراتژی های گزینه هایی را به شما آموزش خواهیم داد که به شما کمک می کند تا سطح ریسک خود را به حداقل برسانید و سود خود را به حداکثر برسانید

چه چیزی به دست می آورید؟

فیلم ضبط شده: 20 فیلم
زمان کلیدی: 5 ساعت تقریباً
زبان: هندی یا به زبان انگلیسی
کتاب: کتاب الکترونیکی در PDF
دانشکده: آقای مانیش تانجا (تحلیلگر تحقیق)

یک جلسه شک در هر ماژول * - (شکاف زمان مطابق با در دسترس بودن دانشکده داده می شود)

فرصت های شغلی

پس از اتمام دوره معاملات گزینه ها توسط دوره آقای Manish Taneja ، دانشجویان می توانند حرفه ای را به عنوان یک تحلیلگر مالی دنبال کنند. با این حال ، برخی دیگر از چشم اندازهای شغلی برای افراد دارای آموزش مشابه شامل تحلیلگر حسابرسی انطباق ، تحلیلگران بودجه ، تحلیلگر عملیات محصول و همکار سرمایه گذاری است.

شهریه دوره

5400 روپیه/- (شامل GST)

اعتبار دوره

فیلم 1 ■ استراتژی های گزینه های آقای Manish Taneja مقدمه

فیلم 2 ■ درک گزینه های تماس

ویدیو 3 ■ خرید گزینه های تماس

ویدیو 4 ■ مزایا و مضرات گزینه های خرید

ویدئو 5 ■ نحوه تجارت در بازار در حال سقوط

فیلم 6 ■ تجارت در آینده و گزینه هایی با کمک UDTS

فیلم 7 ■ فروش گزینه ها ■ نوشتن گزینه

VIDEO 8 ■ عملی در مورد نوشتن گزینه های جوانب مثبت و منفی نوشتن گزینه

ویدیو 9 ■ فروش گزینه Put Put

ویدیوی 10 ■ چرا استراتژی های گزینه را می خوانیم

ویدیو 11 ■ تماس طولانی ■ تماس stort ■ Long Put

ویدئو 12 ■ استراتژی دو پا ■ تحت پوشش قرار داده شده است

ویدیو 13 straddle طولانی ■ نوار کوتاه

ویدئو 14 ■ تماس تحت پوشش ■ پخش تماس گاو نر

ویدئو 15 ■ گاو پخش شد

ویدیو 16 ■ پخش تماس خرس

ویدیو 17 ■ خرس گسترش یافته است

ویدئو 18 ■ استراتژی تماس تحت پوشش

ویدئو 19 ■ استراتژی دسته کوچک موسیقی جاز طولانی

ویدئو 20 ■ استراتژی گزینه پروانه

دوره استراتژی گزینه های آنلاین برای دانشجویان ، متخصصان شاغل ، زنان خانه دار ، افسران دارای امتیاز ، سرمایه گذاران یا معامله گران است که می خواهند مفهوم پیشرفته تجارت گزینه ها را بیاموزند. از طریق این دوره ها ، می توانید هنر کسب درآمد را در معاملات گزینه ها تحت تمام روندهای بازار بیاموزید.

س 1. تجارت گزینه ها چیست و چگونه کار می کند؟یک گزینه یک ابزار مالی است که به سرمایه گذاران امکان می دهد طی یک دوره زمانی خاص با قیمت از پیش تعیین شده خریداری یا بفروشند. خرید و فروش در بازار گزینه ها انجام می شود. دو نوع گزینه وجود دارد - گزینه های تماس و گزینه گزینه تماس گزینه را به خریدار امکان خرید دارایی را می دهد. در حالی که گزینه کشش خریدار را قادر به فروش دارایی می کند. معاملات گزینه ها تجارت گزینه هایی است که معمولاً در بازار اوراق بهادار انجام می شود. این مزیت های مختلف نسبت به سایر جریان های دارایی را ارائه می دهد.

س 2. چگونه می توان گزینه های تجارت را یاد گرفت؟تجارت گزینه های یادگیری از این دوره آسان است. ما به شما کمک می کنیم بدون اینکه پول خود را در معرض خطر قرار دهید ، در گزینه های خود در گزینه های خود راهنمایی کنید. شما استراتژی های اثبات شده را به همراه تجزیه و تحلیل فنی برای کسب سود مداوم کشف خواهید کرد.

س 3. چرا باید استراتژی های گزینه ها را از IFMC یاد بگیرم؟IFMC یک موسسه معتبر بورس در هند برای یادگیری معاملات سهام است. شما می توانید استراتژی های گزینه هایی را از آقای Manish Taneja که یک تحلیلگر ارشد تحقیق در موسسه IFMC است یاد بگیرید. وی بیش از 70،000 دانش آموز دارد که برای سرمایه گذاری در بورس سهام مربی می شوند. برای استراتژی تجارت یک دوره معاملات رایگان آنلاین می توانید به کانال YouTube ما مراجعه کنید.

س 4. برای یادگیری استراتژی های گزینه ها چقدر زمان می برد؟مدت زمان این دوره 10 ساعت در فیلم های کوتاه تقسیم می شود که می توانید استراتژی های گزینه ها را در فضای خود از هرجای و هر زمان یاد بگیرید.

س 5. چه کسی می تواند گزینه های تجارت را انجام دهد؟در اینجا لیستی از سرمایه گذاران و بازرگانانی که می خواهند گزینه های تجارت را انجام دهند وجود دارد:

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 68 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 17:51

Kleptomania یک وضعیت سلامت روانی است که در آن فرد یک اصرار غیرقابل کنترل برای سرقت چیزها را احساس می کند. افرادی که این بیماری را دارند ، ممکن است ناموفق تلاش کنند تا به این امر عمل نکنند و بسیاری از آنها احساس پشیمانی یا گناه برای سرقت می کنند. کارشناسان کلپتومانیا را به عنوان یک اختلال کنترل انگیزه طبقه بندی می کنند. این اغلب با داروها ، درمانی یا هر دو قابل درمان است.

  • قرار ملاقات های 866. 588. 2264

بررسی اجمالی

کلپتومانیا چیست؟

کلپتومانیا یک وضعیت سلامت روانی است که در آن فرد احساس بیش از حد قدرت و مقاومت ناپذیر برای سرقت چیزها را احساس می کند. افرادی که این اختلال دارند می دانند که سرقت اشتباه است و می تواند آنها را به دردسر بیاندازد ، اما آنها نمی توانند جلوی خود را بگیرند.

افرادی که کلپتومانیا دارند به دلیل کمبود اراده ، خودکنترلی یا نقص شخصیت دزدی نمی کنند. درعوض ، این یک وضعیت پزشکی است که در آن شخص توانایی مقاومت در برابر ضربه برای سرقت را ندارد. معمول است که افراد مبتلا به کلپتومانیا احساس گناه ، شرم یا استرس در مورد سرقت کنند. بسیاری سعی می کنند با بازگشت اقلام ، اهدای آنها به امور خیریه ، یا بازگشت و پرداخت کالاها پس از واقعیت ، این امر را جبران کنند.

Kleptomania روی چه کسی تأثیر می گذارد؟

زنان و افرادی که در بدو تولد زن (AFAB) به زن اختصاص داده شده اند سه برابر بیشتر از مردان و افرادی که در هنگام تولد به مرد و مرد اختصاص داده می شوند (AMAB) دارند. این ممکن است برای افراد تقریباً در همه سنین اتفاق بیفتد ، با مواردی که در سن 4 سالگی و سن 77 سالگی تشخیص داده می شوند.

این شرایط چقدر رایج است؟

کلپتومانیا غیر معمول است. کارشناسان تخمین می زنند که بین 0. 3 ٪ و 0. 6 ٪ از جمعیت ایالات متحده تأثیر می گذارد. افراد مبتلا به کلپتومانیا بین 4 تا 5 درصد از افراد دستگیر شده برای خرید و فروش را تشکیل می دهند.

کلپتومانیا چگونه بر بدن من تأثیر می گذارد؟

مغز شما مانند یک رایانه فوق العاده پیچیده است و دارای شبکه پیچیده ای از ارتباطات بین مناطق مختلف مغز شما است. این اتصالات مدارهایی را ایجاد می کنند که مغز شما برای کمک به شما در شکل گیری افکار و تبدیل آن افکار به اقدامات کمک می کند. هر بار که چیز جدیدی یاد می گیرید ، مغز شما مدار جدیدی ایجاد می کند.

وقتی یاد می گیرید که کاری انجام ندهید ، مغز شما مدار ایجاد می کند که آنچه را که آموخته اید انجام ندهید مهار می کند. مهار کننده ها برای بقا و بهزیستی شما بسیار مهم هستند. آنها همچنین در موقعیت های اجتماعی مفید هستند و شما را از انجام یا گفتن کارهایی که می دانید افراد دیگر غیرقابل قبول هستند ، باز می دارند.

افرادی که کلپتومانیا دارند می دانند که سرقت اشتباه است و نباید این کار را انجام دهند. با وجود دانستن این موضوع ، آنها نمی توانند به خودشان کمک کنند. برای آنها ، مهار آنطور که باید کار نمی کند. آنها همچنین از عواقب سرقت مانند دستگیری یا زمان زندان احساس جلوگیری نمی کنند.

علائم و دلایل

علائم کلپتومانیا چیست؟

علائم اصلی کلپتومانیا این است که فرد بر روی یک اصرار غیر قابل مقاومت عمل می کند یا نیاز به سرقت موارد یا اشیاء دارد. که اغلب شامل یک یا چند مورد از موارد زیر است:

  • این موارد از ضرورت یا ارزش آنها به سرقت نمی روند.
  • فرد قبل از سرقت احساس تنش یا پیش بینی می کند ، به دنبال آن لذت ، تسکین یا سایر احساسات مثبت بلافاصله پس از آن.
  • هنگامی که احساسات مثبت محو می شوند ، بیشتر افراد مبتلا به کلپتومانیا احساس گناه ، شرم یا پشیمانی می کنند.
  • برخی از افراد وسایل دزدیده شده را دور می کنند ، آنها را به دیگران می دهند یا آنها را به امور خیریه اهدا می کنند. به طور معمول ، شخص موارد سرقت شده را به سرقت می برد ، مخفیانه آنها را باز می گرداند یا باز می گردد و هزینه های آنها را پرداخت می کند.
  • سرقت برنامه ریزی نشده است ، و شخصی با کلپتومانیا این کار را به تنهایی انجام می دهد. بیشتر افرادی که با کلپتومانیا ازدواج کرده اند ، آن را از همسر خود مخفی نگه می دارند.

چه عواملی باعث کلپتومانیا می شود؟

کارشناسان نمی دانند چرا کلپتومانیا اتفاق می افتد. با این حال ، شواهدی وجود دارد که به برخی دلایل ممکن اشاره دارد.

  • تفاوت در ساختار مغز. افراد مبتلا به کلپتومانیا به احتمال زیاد تفاوتهای خاصی در ساختار مغز خود دارند ، به ویژه در مناطقی که کنترل و مهار کننده های ضربه را مدیریت می کنند. این اختلافات ممکن است نشان دهنده اتصالات ضعیف تر یا کمتر در مناطق مغز آنها باشد که مهار را کنترل می کنند.
  • تفاوت در شیمی مغز. مغز شما از مواد شیمیایی تخصصی موسوم به انتقال دهنده های عصبی برای برقراری ارتباط و مدیریت فرآیندهای خاص استفاده می کند. مواردی وجود دارد که افراد پس از شروع مصرف داروهایی که بر انتقال عصبی بر انتقال دهنده های عصبی مغز خود تأثیر می گذارند ، کلپتومانیا را توسعه دادند. با این حال ، این موارد نادر است ، و برای دانستن اینکه چرا این اتفاق می افتد ، مطالعه بیشتری لازم است.
  • به عنوان نشانه ای از سایر شرایط سلامت روان. برخی از کارشناسان کلپتومانیا را به عنوان یک علامت طبقه بندی می کنند ، نه یک بیماری. برای افراد مبتلا به کلپتومانیا بسیار متداول است که سایر مشکلات سلامت روانی ، به ویژه اضطراب ، افسردگی ، اختلالات خوردن ، اعتیاد و اختلالات مصرف مواد را داشته باشند. آنها همچنین خطر ابتلا به خودآزاری و خودکشی را بالاتری دارند.
  • ژنتیککارشناسان نمی دانند که آیا شخص می تواند کلپتومانیا را به ارث ببرد یا اینکه سابقه خانوادگی خطر ابتلا به آن را افزایش می دهد. در حالی که افراد مبتلا به کلپتومانیا غالباً سابقه خانوادگی سایر شرایط سلامت روانی را دارند - به ویژه اضطراب ، خلق و خوی و اختلالات مصرف مواد - هیچ مدرک محکمی مبنی بر ژنتیکی وجود ندارد.

آیا کلپتومانیا مسری است؟

کلپتومانیا مسری نیست و شما نمی توانید آن را از شخص به شخص دیگر منتقل کنید.

تشخیص و آزمایشات

چگونه کلپتومانیا تشخیص داده می شود؟

طبق کتابچه راهنمای تشخیصی و آماری انجمن روانپزشکی آمریکا ، نسخه پنجم ، نسخه پنجم ، پنج معیار وجود دارد که شخص باید برای تشخیص کلپتومانیا برای ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ملاقات کند:

  • تلاش های ناموفق برای عدم سرقت ، و موارد سرقت شده انجام نشده است زیرا شخص به آنها احتیاج داشت یا برای تجارت یا مبادله پول به چیزی ارزشمند احتیاج داشت.
  • احساس تنش یا پیش بینی قبل از سرقت.
  • احساس احساسات مثبت (مانند تسکین یا لذت) یا احساس "زیاد" بلافاصله پس از سرقت.
  • عمل سرقت یک واکنش عاطفی نیست (که از عصبانیت یا انتقام گرفته شده است) و به دلیل توهم (یک باور کاذب به شدت) یا توهم اتفاق نمی افتد.
  • یکی دیگر از وضعیت سلامت روانی ، مانند اختلال در رفتار ، رفتار جنون یا اختلال شخصیت ضد اجتماعی ، توضیحی بهتر برای این رفتار نیست.

برای تشخیص کلپتومانیا چه آزمایشاتی انجام می شود؟

هیچ آزمایشی از هیچ نوع آزمایشی وجود ندارد که بتواند کلپتومانیا را تشخیص دهد. با این حال ، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ممکن است آزمایشاتی را برای رد شرایط دیگر توصیه کنند. ارائه دهنده خدمات بهداشتی شما بهترین شخصی است که به شما می گوید آیا آنها را برای مورد خاص خود و چرا تست های خود را انجام می دهند.

مدیریت و درمان

چگونه با کلپتومانیا رفتار می شود و آیا درمانی وجود دارد؟

هیچ روش استانداردی برای درمان کلپتومانیا وجود ندارد ، و تحقیقات محدودی در مورد بهترین روشهای درمانی وجود دارد. این تا حدودی به این دلیل است که افراد مبتلا به کلپتومانیا به ندرت به دنبال مراقبت هستند ، این بدان معنی است که تحقیق در مورد درمان های احتمالی سخت تر است.

محتمل ترین درمان ها در دو دسته اصلی قرار می گیرند:

  • دارو . آنتاگونیست های مواد افیونی (که اثرات داروهای مواد افیونی را مسدود می کند) یکی از گزینه های درمان خط اول است. تحقیقاتی در مورد اثربخشی آنها وجود دارد. این داروها احساسات مثبتی را که شخص هنگام سرقت احساس می کند مسدود می کند ، که می تواند به فرد کمک کند در برابر اصرار به سرقت مقاومت کند. سایر داروهای ممکن شامل داروهای ضد افسردگی ، داروهای ضد تشنج یا لیتیوم است.
  • روان درمانیهمچنین به عنوان بهداشت روان یا درمان رفتاری شناخته می شود ، این معمولاً شامل کمک به فرد در درک دلیل انجام کارهای خاص و سپس کمک به آنها در توسعه راه هایی برای تغییر یا جلوگیری از این رفتارها است. روان درمانی برای کلپتومانیا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، مانند درمان رفتاری شناختی (CBT) ، گروه درمانی یا حتی هیپنوتیزم.

عوارض/عوارض جانبی درمان

عوارض ممکن با داروها به عوامل زیادی بستگی دارد ، از جمله اینکه کدام یک از داروها را مصرف می کند. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما بهترین منبع اطلاعات در مورد عوارض جانبی است که برای شما امکان پذیر یا احتمالی است ، و آنچه می توانید برای جلوگیری یا مدیریت آنها انجام دهید.

چگونه می توانم از خودم مراقبت کنم یا علائم خود را مدیریت کنم؟

کلپتومانیا یک وضعیت سلامت روانی است که همیشه تشخیص آن آسان نیست. همچنین اغلب با سایر شرایط سلامت روان همپوشانی دارد. برخی از این شرایط دیگر جدی هستند یا خطر خودآزمایی یا خودکشی شما را افزایش می دهند. به دلیل این عوامل ، یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی آموزش دیده و واجد شرایط باید شخصی باشد که کلپتومانیا را تشخیص و معالجه کند.

چه زود بعد از درمان احساس بهتری خواهم داشت؟

زمان لازم برای توجه به تغییر در رفتار شما یا اینکه چگونه احساس می کنید می تواند متفاوت باشد ، بسته به اینکه چه دارویی مصرف می کنید ، نوع درمانی که در آن شرکت می کنید و بیشتر. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما بهترین منبع اطلاعات در مورد جدول زمانی برای بازیابی شما است ، از جمله هنگامی که باید متوجه شوید که در نحوه احساس خود تغییراتی را مشاهده می کنید.

جلوگیری

چگونه می توانم خطر ابتلا به کلپتومانیا را کاهش دهم یا از همه اینها جلوگیری کنم؟

کلپتومانیا یک وضعیت سلامت روانی است که به طور غیرقابل پیش بینی اتفاق می افتد و به دلایلی که کارشناسان هنوز کاملاً درک نمی کنند. به همین دلیل ، جلوگیری از آن یا کاهش خطر ابتلا به آن امکان پذیر نیست.

چشم انداز / پیش آگهی

اگر Kleptomania داشته باشم چه می توانم انتظار داشته باشم؟

کلپتومانیا خطرناک نیست ، اما هنوز هم می تواند به شدت بر زندگی شما تأثیر بگذارد. افراد مبتلا به این شرایط اغلب در صورت گرفتار شدن با عواقب قانونی روبرو هستند. Kleptomania همچنین می تواند باعث ایجاد مشکلات شخصی شود ، مانند مشکل در نگه داشتن شغل یا حفظ دوستی و روابط مشکل دار.

در حالی که کلپتومانیا به خودی خود خطرناک نیست ، معمولاً با شرایط سلامت روان مانند اضطراب ، افسردگی ، اختلال وسواس-اجباری (OCD) ، اختلالات خوردن ، اختلالات مصرف مواد و اعتیاد و موارد دیگر اتفاق می افتد. افراد مبتلا به کلپتومانیا خطر ابتلا به خودآزاری و افکار خودکشی را بالاتری دارند.

کلپتومانیا چه مدت طول می کشد؟

کلپتومانیا معمولاً یک بار یک بیماری مادام العمر است که شخص آن را توسعه می دهد. افرادی که آن را دارند نیز معمولاً زمانهایی را تجربه می کنند که تمایل به سرقت احساس قوی تر یا ضعیف تر می کنند.

چشم انداز Kleptomania چیست؟

در حالی که کلپتومانیا معمولاً یک وضعیت دائمی است ، مردم می توانند کنترل این تکانه ها را به دست آورند و خود را از سرقت متوقف کنند. افراد به احتمال زیاد موفق به کنترل این تکانه ها با درمان و پشتیبانی می شوند. هرچه فرد بدون درمان بیشتر شود ، احتمال این بیماری بیشتر بر زندگی آنها تأثیر منفی خواهد گذاشت.

زندگی با

چگونه می توانم از خودم مراقبت کنم؟

اگر Kleptomania دارید و در حال معالجه هستید ، چند کار وجود دارد که می توانید برای مراقبت از خود انجام دهید:

  • با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد آنچه تجربه می کنید صادق باشید. معمول است که افراد مبتلا به کلپتومانیا احساس گناه یا شرم کنند. کار ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما کمک به شما است ، نه قضاوت در مورد شما. صادق بودن به آنها کمک می کند تا زودتر تشخیص و معالجه کنید.
  • در صورت تجویز دارو مصرف کنید. دارو می تواند برای برخی از افراد مبتلا به کلپتومانیا تفاوت بزرگی ایجاد کند. مهم است که داروهای خود را طبق تجویز کنید. شما نباید قبل از صحبت با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود ، مصرف دارو را متوقف کنید. به طور ناگهانی متوقف کردن داروها برای کلپتومانیا ، به ویژه داروهای ضد افسردگی ، می تواند اثرات ناخوشایند یا حتی خطرناکی داشته باشد.
  • مطابق توصیه به ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی خود مراجعه کنید. بازدیدهای پیگیری به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما اجازه می دهد تا اطمینان حاصل کند که داروهای شما (در صورت انجام هر کاری) همانطور که باید کار می کنند. ویزیت درمانی نیز مهم است ، زیرا به شما در یادگیری مدیریت این شرایط کمک می کنند.
  • استراتژی هایی برای سازگاری پیدا کنید. بسیاری از افراد مبتلا به کلپتومانیا می توانند با یافتن راه هایی برای جلوگیری از وسوسه سرقت ، این شرایط را جبران کنند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است با شخص دیگری یا در مکانهایی که سرقت سخت تر است خریداری کنند. یک ارائه دهنده بهداشت روان - مانند یک درمانگر یا مشاور - ممکن است بتواند به شما در تدوین استراتژی برای شما کمک کند.

چه زمانی باید ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را ببینم؟

در صورتی که خواستار مکرر برای سرقت از مقاومت در برابر آن هستید ، باید ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را ببینید. این مهم است صرف نظر از این که آیا این یک تغییر ناگهانی رفتار برای شما است یا اینکه این چیزی است که شما برای مدت طولانی با آن دست و پنجه نرم کرده اید.

در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر ، باید ارائه دهنده خود را پس از شروع درمان نیز مشاهده کنید:

  • هرگونه علائم یا تغییر در رفتار شما که نمی توانید توضیح دهید.
  • عوارض جانبی دارویی که تحمل آن دشوار است یا باعث اختلال در روال و فعالیت های شما می شود.
  • اگر متوجه شدید که داروهای شما مؤثر نیست یا شروع به از دست دادن اثربخشی خود با گذشت زمان می کند.

چه زمانی باید به ER بروم؟

در صورت داشتن افکار در مورد آسیب رساندن به خود ، از جمله افکار خودکشی ، باید به ER بروید یا با شماره 911 (یا شماره خدمات اضطراری محلی خود) تماس بگیرید. اگر مانند این فکر دارید ، می توانید با هر یک از موارد زیر تماس بگیرید:

  • زندگی ملی پیشگیری از خودکشی (ایالات متحده). برای تماس با این خط ، شماره 1. 800. 273. talk (1. 800. 273. 8255) را شماره گیری کنید.
  • خطوط بحران محلی. سازمان های بهداشت روان و مراکز منطقه شما ممکن است از طریق خطوط بحران منابع و کمک کنند.
  • 911 (یا شماره خدمات اضطراری محلی شما). اگر احساس می کنید بحران سلامت روانی دارید و در معرض خطر ابتلا به خود قرار دارید ، باید با شماره 911 (یا شماره خدمات اضطراری محلی خود) تماس بگیرید. اپراتورها و اعزام کنندگان برای 911 خط اغلب می توانند با ارسال اولین پاسخ دهندگان برای کمک به افراد در معرض خطر فوری کمک کنند.

سوالات متداول

اگر یک دوست عزیز نشانه هایی از کلپتومانیا را نشان دهد ، یا به من می گوید فکر می کنند ممکن است آن را داشته باشند ، چه کاری می توانم انجام دهم؟

افراد مبتلا به کلپتومانیا غالباً می دانند که مسئله ای دارند ، اما می ترسند به دنبال کمک باشند. آنها غالباً با احساس شرم ، گناه و ترس از آنچه دیگران درباره آنها فکر خواهند کرد زندگی می کنند. اگر یک عزیز به شما بگوید که آنها با علائمی که ممکن است کلپتومانیا باشد ، مبارزه می کنند ، اعتماد و آسیب پذیری زیادی را نشان می دهند. گوش دادن به آنها بدون قضاوت می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. دانستن اینکه کسی مایل به حمایت از آنها بدون تصویب قضاوت است ، حتی ممکن است آنها را به دنبال مراقبت پزشکی ترغیب کند.

یادداشتی از کلینیک کلیولند

Kleptomania یک وضعیت سلامت روانی است که باعث ایجاد یک مقاومت غیرقابل مقاومت در سرقت موارد یا اشیاء می شود. افرادی که این وضعیت را دارند می دانند که دزدی اشتباه است و معمولاً احساس گناه یا شرم می کنند ، اما هنوز هم نمی توانند جلوی خود را بگیرند. Kleptomania یک مسئله پزشکی واقعی است و افرادی که آن را دارند توانایی جلوگیری از خود را ندارند.

بدون معالجه ، افراد دارای این بیماری خطر بالایی از مشکلات حقوقی ، مشکلات رابطه یا مشکلات دیگر از سایر شرایط سلامت روان از جمله خطر بیشتر مرگ با خودکشی دارند. با درمان ، بسیاری از افراد با این بیماری می توانند در برابر این انگیزه ها مقاومت کنند یا راه هایی برای مدیریت و سازگاری با این بیماری پیدا کنند.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 54 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 17:42

Diversification. How to diversify risks and portfolio.

شروع به استفاده از ATA ها کاملاً رایگان! دو هفته اول استفاده از این پلتفرم با محدودیت تاریخ 7 روزه به عملکرد کامل خود دسترسی پیدا می کند.

تنوع چیست؟

تنوع انواع مختلفی است. این روشی برای گسترش مجموعه ای از ابزارها و افزودن خدمات جدید است.

به عبارت ساده ، متنوع سازی معرفی تنوع است.

اهداف تنوع:

  1. افزایش سود
  2. کاهش خطر

تنوع سرمایه گذاری ها

تنوع هم توسط سرمایه گذاران حرفه ای و هم توسط افراد عادی انجام می شود ، که بودجه و پس انداز خود را برنامه ریزی می کنند (پرتفوی). هر دو اوراق بهادار خود را از طریق چندین اقدام متوالی متنوع می کنند:

  • با ارز - اگر ارز در نمونه کارها وجود داشته باشد ، متنوع سازی آن منطقی است. لازم نیست USD یا EUR به عنوان بخشی از نمونه کارها نگه دارید - این می تواند CHF ، JPY ، CNY و ارزهای اقتصادهای در حال توسعه باشد.
  • با توجه به انواع اوراق بهادار - بسته به نگرش خود نسبت به ریسک ، نمونه کارها را به اوراق قرضه و سهام تقسیم کنید. اگر جوان هستید و وقت خود را برای بازگرداندن سرمایه خود دارید ، در ابزارهای پرخطر (مانند سهام فعال) سرمایه گذاری کنید. اگر به سن بازنشستگی نزدیک هستید و ترجیح می دهید به جای افزایش ، پس انداز کنید - سهم عمده وجوه خود را در اوراق قرضه سرمایه گذاری کنید. محصولات جالب دیگری به غیر از سهام و اوراق قرضه وجود دارد-به عنوان مثال ، صندوق های سرمایه گذاری متقابل ، صندوق های مبادله ای و محصولات بانکی ساختاری.
  • توسط صادرکنندگان و صنایع - صنایع و شرکت های مختلف با سرمایه گذاری های مختلف را انتخاب کنید. بهتر است در اینجا به میانگین طلایی بچسبید ، زیرا اگر بیش از 20 مقاله در نمونه کارها دارید ، سود را "شستشو می دهید" و اگر کمتر از 5 مقاله دارید - سرمایه خود را در معرض خطر قرار می دهید.

بیایید متنوع سازی را با استفاده از یک مثال در نظر بگیریم. ما یک نمونه کارها را از دو بخش - سهام روسی و آمریکایی - می سازیم و خواهیم دید که چگونه تعدادی از سهام بر عملکرد حاصل تأثیر می گذارد. برای ساده کردن آن ، ما سود سهام را در نظر نمی گیریم و بازده را فقط با ارزش بازار سهام مشخص می کنیم.

Portfolio diversification

نمونه کارها ما از 5 سهام روسی و 5 آمریکایی تشکیل شده است. ما در مورد مالش 500 هزار در سهام روسیه و حدود 10 هزار دلار در سهام آمریکا سرمایه گذاری کردیم. عملکرد و هزینه نهایی برجسته می شود. در نوع اول ما همان مقدار هر سهام را گرفتیم. از آنجا که این نمونه کارها از دو ارز تشکیل شده است ، ما سهام سهام را به طور جداگانه در هر ارز محاسبه کردیم.

و اکنون سهام سهام را در این نمونه کارها تغییر می دهیم.

Portfolio diversification

ما به شدت مقدار سهام ترجیحی Tatneft و سهام مایکروسافت را افزایش دادیم. عملکرد بیش از دو بار در سبد USD افزایش یافته است زیرا ما تنوع را کاهش دادیم. هنگامی که ارزش بازار سهام رشد می کند ، یک تنوع ناکارآمد می تواند بازده را محدود کند ، زیرا وظیفه اصلی تنوع ، محافظت از نمونه کارها در برابر خطرات است. اگر سهام زیادی از نتفلیکس داشتیم ، می توانستیم در پایان سال ضرر داشته باشیم.

تنوع ساده لوحانه

نمونه کارها ما مطابق با اصل تنوع "ساده لوح" ساخته شده است ، به این معنی که ما تصمیم گرفتیم که اگر 1 اما 10 سهام در سهام تقریباً مساوی نداریم ، این عمل انجام می شود. در واقعیت چنین نیست.

یک نمونه کارها متنوع باید دارای اوراق بهادار صادرکنندگان از شاخه های مختلف باشد. و ما 4 صادرکننده در بخش روسیه از نمونه کارها داریم که متعلق به صنعت نفت و گاز است. قیمت سهام شرکت ها از یک صنعت ، به طور معمول ، همزمان حرکت می کند - یا با هم بالا بروید (همانطور که در مثال ماست) یا با هم پایین بروید.

بیایید سعی کنیم تنوع ساده لوحانه را به کارآمد تبدیل کنیم.

  1. اول ، بخش قابل توجهی از وجوه ما باید به ارز ملی باشد ، در حالی که بخش USD این نمونه کارها اکنون بخش بزرگی را به خود اختصاص می دهد.
  2. دوم ، لازم است که به عنوان قابل اطمینان ترین و محافظه کارانه ترین و محافظه کارانه ، اوراق قرضه را به نمونه کارها اضافه کنید. از آنجا که اوراق قرضه ابزاری با عملکرد ثابت است ، جریان نقدی آینده را خواهید فهمید.
  3. سوم ، انتخاب صنایع مختلف - به عنوان مثال ، نفت و گاز ، IT ، متالورژی ، صنایع غذا و تجارت ضروری است. ما صنایع مختلفی را در بخش آمریکایی نمونه کارها انتخاب کردیم ، اما ما گزارش هایی از شرکت ها و نسبت های مالی آنها را مطالعه نکردیم (ما توضیح دادیم که چگونه این کار را در مقاله در مورد تجزیه و تحلیل اساسی انجام دهیم).

تنوع کارآمد نباید عملکرد را به میزان قابل توجهی محدود کند - باید در برابر خطرات محافظت کند.

تنوع خطرات

انواع مختلفی از خطرات وجود دارد:

  • خطرات سیستمی - به عنوان مثال ، وقایع سیاسی و جنگ. خطرات سیستمی به جای صنایع جداگانه بر بازار جهانی تأثیر می گذارد.
  • خطرات خاص - به عنوان مثال ، تصادف در یک معدن زغال سنگ بر سهام یک شرکت خاص تأثیر می گذارد.
  • خطرات وام - خطر ورشکستگی شرکت.
  • خطرات بهره - خطرات تغییر قیمت اوراق بهادار به دلیل تغییر نرخ بهره. این نوع ریسک برای اوراق قرضه بسیار مهم است.
  • خطرات کشور - خطر ورشکستگی در سطح کشور. یک کشور از پرداخت بدهی متوقف می شود.

خطرات ارز - خطر کاهش ارزش دارایی ها به دلیل تغییر نرخ ارز. به عنوان مثال ، بانک مرکزی فدراسیون روسیه بخشی از سرمایه گذاری ها را به CNY تبدیل کرد که نرخ آن کاهش می یابد. به ترتیب ، ارزش سرمایه گذاری نیز کاهش می یابد.

Risks and currencies

تنوع ، تأثیر خطرات را در سبد سرمایه گذاری کاهش می دهد.

تنوع اقتصاد

تنوع اقتصاد توسعه مناطق مختلف اقتصادی است. اقتصاد متنوع است به گونه ای که یک کشور به صنایع خاصی وابسته نباشد ، به عنوان مثال ، صنعت نفت و گاز یا معدن. شما می توانید با ترکیب صادرات و تولید ناخالص داخلی قضاوت کنید که چگونه اقتصاد متنوع است.

به عنوان مثال ، بیش از 50 ٪ صادرات در روسیه بر روی محصولات معدنی - عمدتا نفت و گاز طبیعی - سقوط می کند.

Diversification of economy

تنوع یک شرکت

تنوع شرکت از طریق گسترش مجموعه ای از محصولات ، بازارهای فروش و خرید سایر شرکت ها صورت می گیرد. تنوع تولید برای افزایش سودآوری شرکت انجام می شود.

مثال. گروه ویرجین یکی از متنوع ترین شرکت ها محسوب می شود.

Diversification of a company

بیایید ارزیابی کنیم که چه نوع متنوع سازی توجه شما را به یکباره دستگیر می کند:

  • جغرافیایی - این شرکت در مناطق مختلف حضور دارد.
  • صنعتی - این شرکت با سرگرمی ، پول و فناوری اطلاعات سروکار دارد.

مالیات - مناطق مختلف مالیات متفاوتی دارند و کشورهایی با طرح های مالیاتی سودمند تری برای مشاغل وجود دارند.

طرح کلی تنوع شرکت ممکن است به شرح زیر باشد.

The company diversification scheme

خلاصه

متنوع سازی معمولاً در جامعه سرمایه گذاری در ترکیب با اصطلاحاتی مانند اقتصاد ، نمونه کارها و ریسک استفاده می شود.

؟расскажите дразямM:

rege

سلب مسئولیت: تجارت در بازارهای مالی اغلب با ریسک بالایی همراه است. محصول شرکت ما نرم افزاری است که فرصتی برای دریافت داده های اضافی برای تجزیه و تحلیل بازار می دهد. مشتری ، به نوبه خود ، از داده ها به صلاحدید خود استفاده می کند. هرگونه اطلاعاتی که در این سایت ارائه شده است فقط برای اهداف آموزنده است و به عنوان توصیه ای برای عملیات معاملاتی تفسیر نمی شود.

X این سایت از کوکی ها استفاده می کند. با ادامه مرور سایت ، شما با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید. تنظیمات کوکی بیشتر بخوانید همه را بپذیرید

نمای کلی حریم خصوصی

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این میان ، کوکی هایی که در صورت لزوم طبقه بندی می شوند ، در مرورگر شما ذخیره می شوند زیرا برای کار با عملکردهای اساسی وب سایت ضروری هستند. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما در تجزیه و تحلیل و درک نحوه استفاده شما از این وب سایت کمک می کند. این کوکی ها فقط با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها امتناع کنید. اما انتخاب برخی از این کوکی ها ممکن است بر تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 76 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 17:20

WebAssembly (WASM) دیگر یک محیط اسباب بازی برای نسخه های نمایشی خنک نیست. این یک اکوسیستم پر رونق است که برنامه های وب با کارایی بالا را با قابلیت های غنی امکان پذیر می کند. این یک سیستم کد قابل حمل است که می تواند باینری ها را در ابر یا دستگاه محلی شما اجرا کند. این ممکن است مانند یک موقعیت افراطی به نظر برسد ، اما من را بشنوید: اگر یک کتابخانه ، زبان یا ابزار دیگری را تهیه کنید ، باید در نظر داشته باشید که WASM را به یک هدف باینری پیش فرض تبدیل کنید.

در اینجا دلایل اصلی من وجود دارد:

برنامه های وب جلویی می توانند بارهای کاری را که قبلاً برای پس زمینه رزرو می کردیم ، تحمل کنند. مانند پردازش تصویر یا رمزگذاری پرونده. این باعث کاهش پهنای باند و سرعت بخشیدن به برنامه ها می شود.

WASM فقط در مرورگر اجرا نمی شود ، می توانید از آن از اتصال به زبان یا یک مترجم استفاده کنید. این امر آن را به یک فرمت قابل حمل تبدیل می کند که نیازی به گردآوری یا نسخه های خاص پلتفرم ندارد.

WASM در یک محیط ماسهبازی کنترل شده توسط میزبان اجرا می شود. میزبان می تواند مطمئن باشد که یک کتابخانه دسترسی به شبکه یا پرونده نخواهد داشت مگر اینکه ارائه شود.

با قابلیت حمل آزادی می گیریم. آزادی برای اجرای نرم افزار در هر مکانی که می خواهیم بدون فرآیند دشوار برای فهمیدن نحوه کامپایل و اجرای آن.

بیایید کمی بیشتر به آن شیرجه بزنیم.

آنچه با WASM تغییر کرده است

هنگامی که کل مفهوم WASM شروع شد ، این یک هک بزرگ بود. یک ترفند شسته و رفته برای تهیه برنامه های C به طوری که آنها در زمان اجرا JavaScript سریع اجرا می شوند. Emscripten واقعاً محدودیت های آنچه را که فکر می کردیم در اینجا امکان پذیر است ، تحت فشار قرار داد و ما نمایش های بسیار شگفت انگیزی را دیدیم: برخی از افراد که زبانهای تفسیر شده مانند پایتون تا WASM را گردآوری کرده اند ، افسانه های موجود در Unreal موتور خود را در حال کار در داخل مرورگر قرار داده اند ، بسیار جالب بود. گری برنارد حتی در مورد چگونگی خوردن دنیا در جهان صحبت کرد. اما WASM از آن زمان تغییر زیادی کرده است.

Screen Shot 2021-08-20 at 7.46.03 pm

گری در مورد موتور غیر واقعی در WASM صحبت می کند

مهمترین تغییری که برای WASM اتفاق می افتد رابط سیستم WebAnsembly (WASI) است. WASI یک رابط سیستم برای یک سیستم عامل مفهومی است. این امکان را به توسعه دهندگان نرم افزار سیستم می دهد تا به تماس های سیستم مانند POSIX وصل شوند و میزبان بتوانند آن عملکرد را به گونه ای پیاده سازی کنند که برای زمان اجرا آنها معنی داشته باشد. نتیجه انعطاف پذیر است ، اما نه چندان دور از لینوکس ، مکوس و ویندوز که نمی توان آن را اجرا کرد.

آنچه در مورد WASI واقعاً شسته و رفته است این است که مبتنی بر یک سیستم ماسهبازی با قابلیت محور است. میزبان که باینری را اجرا می کند ، می تواند به پرونده دسترسی به فایل ، دسترسی به شبکه پروکسی و تماس های سیستم را در صورت مناسب بودن غیرفعال کند. این نوع ماسهبازی می تواند از کل دسته های امنیتی جلوگیری کند زیرا یک لایه اضافی بین کاربرد شما و وابستگی های آن ایجاد می کند و در صورت به خطر انداختن وابستگی ، دامنه تأثیر احتمالی را کاهش می دهد.

در حال اجرا در خارج از مرورگر

با پیشرفت در WASM ، علاقه بیشتری به اجرای WASM در خارج از مرورگر پیدا کرده است. این یک فضای واقعاً جالب از نوآوری است که با ابزارهای جدید WASI حتی ساده تر می شود. نامزدهای آشکار WASM را در داخل V8 Runtimes اجرا می کنند. به عنوان مثال ، پلت فرم کارگران CloudFlare از V8 (Chrome's JS) به عنوان راهی برای اجرای عملکردهای معمولی بدون سرور JavaScript و همچنین باینری های همراه با WASM از سایر زبانها استفاده می کند.

Diagram about how Cloudflare Workers works

از CloudFlare: نحوه کار کارگران

اما چرا V8 را اصلاً اجرا کنید؟سؤال خوبی بود! اجرای زمان WASM برای اجرای بسیار ساده تر از زمان اجرا JavaScript است. شما کاملاً می توانید خودتان یکی را پیاده سازی کنید. اما به جای انجام این کار ، راه حل های قفسه وجود دارد. Wasmer برای زبانهای اصلی اتصالات زمان اجرا دارد: پایتون ، روبی ، PHP ، GO ، زنگ زدگی ، C/C ++ و JavaScript. Alliance Bytecode دارای زمان اجرا خود است که در . NET ، Python ، Go ، Rust ، C و C ++ کار می کند. به علاوه من مطمئن هستم که هر دو در حال کار بیشتر هستند.

اگر یک زمان اجرا WASM برای زبان خود دارید ، می توانید در یک باینری WASM بارگذاری کنید ، برخی از پیوندهای ساده را بنویسید تا به آن باینری و presto فراخوانی کنید! شما کد سیستم را مستقل از سیستم عامل یا CPU اجرا می کنید. فقط آن پسر بد را به هر رایانه ای که می خواهید بپیچید و اجرا کنید.

حالا می دانید که می توانید از کد پایتون خود اجرا کنید ، اما چرا روی زمین خواهید بود؟در اینجا تجربه ای است که ممکن است با آن آشنا باشید:

از حالت تمام صفحه خارج شوید

شما می خواستید که دارای کتابخانه ای خنک باشید اما برای به دست آوردن آن ، به وابستگی های آن احتیاج دارید. و این وابستگی ها وابستگی دارند. در همین حال شما فریاد می زنید ، فن رایانه شما فریاد می زند ، و مدیر بسته شما در حال تهیه GCC است ، به طوری که می تواند روبی را کامپایل کند ، به طوری که برخی از وابستگی های گذرا کار می کند. در بیشتر موارد واقعاً بد نیست ، اما درست است؟

ما این مشکل را با Docker حل کرده ایم. اوضاع حداقل بهتر از گذشته است. اما این بسیار سربار است. شما فقط برای اجرای یک باینری واحد ، این سیستم جداسازی هسته مشترک را تنظیم می کنید. به نظر می رسد مانند یک باینری قابل حمل بهتر خواهد بود.

Portable binaries

برو جیمز گاسلینگ ، مخترع جاوا. این کاملاً متفاوت است.

این جایی است که WASM می درخشد! به جای آن ، با استفاده از کتابخانه ای ، یک باینری WASM را منتشر می کند ، ما آن را بارگیری می کنیم و آن را از زبان مورد علاقه خود اجرا می کنیم. نیازی به نصب تمام وابستگی های آن ، بدون نیاز به تهیه GCC ، بدون نیاز به کانتینر کردن یک سیستم عامل نیست. فقط یک باینری می توانید در هر جایی اجرا کنید. روی سرور لینوکس شما کار می کند ، روی ویندوز کار می کند ، روی Macbook M1 جدید و براق شما کار می کند. هک ، روی تراشه کوچکی که در لامپ شما اجرا می شود کار می کند که تاریک ترین رازهای شما را به آمازون منتقل می کند. در مکان های بیشتری از JavaScript اجرا می شود!

اگر فکر می کنید ایده مدیریت نسخه های باینری وحشتناک به نظر می رسد ، حتی نگران آن نباشید. WAPM مدیر بسته WASM در آنجا وجود دارد تا این مشکل را برای شما حل کند.

از حالت تمام صفحه خارج شوید

این راحت تر بود!

این فقط در اجرای WASM از زبان مورد علاقه خود متوقف نمی شود. چرا اصلاً به یک زبان احتیاج دارید؟با WAPM می توانید باینری را مستقیماً اجرا کنید ، مانند بومی. این بدان معناست که اگر یک ابزار CLI در WAPM موجود باشد ، می توانید آن را نصب کرده و آن را روی دستگاه خود اجرا کنید. بدون وابستگی ، بدون تالیف ، فقط باینری که نصب کرده و اجرا می کنید.

و اگر می خواهید آن باینری را برای تولید مستقر کنید ، مجموعه دیگری از ابزار برای انجام این کار وجود دارد. Wasmedge یک زمان اجرا است که برای محاسبات ابری ساخته شده است. یا زمان اجرا را به طور کلی پرش کنید و WASM خود را به یک باینری بومی با Lucet کامپایل کنید ، و تمام مزایای امنیت و ماسهبازی WASM و تمام مزایای عملکرد یک باینری بومی را به شما می دهد.

در حال دویدن WASI در مرورگر

خوب ، بنابراین ما می دانیم که می توانیم این باینری های سیستم را بر روی دستگاه شما یا سرورهای شما اجرا کنیم و این همه معنی دارد. اما چرا آنها را در مرورگر اجرا می کنید؟چی کار می خوای بکنی؟ffmpeg را در سمت مشتری اجرا کنید؟!

بله ، بله من خونین خوب هستم. من می خواهم هرچه می خواهم دویدم! اگر می خواهم FFMPEG را در مرورگر اجرا کنم ، باید بتوانم. اگر می خواهم Clang را در مرورگر اجرا کنم باید بتوانم. اگر می خواهم برخی از درایورهای چاپگر منبع باز را بارگیری کنم و آنها را در مرورگر اجرا کنم باید بتوانم!

قابلیت حمل یک موضوع آزادی است. کل قول محاسبات جهانی بودن است. قادر به اجرای كتابخانه در هر کجا كه من می خواهم بسیار قدرتمند است. شاید شما نتوانید تصور کنید که چرا ممکن است بخواهم ، اما این نقطه ابزارهای منبع باز است. شما آنها را در آنجا قرار داده اید و سپس افراد دیگر کارهای شگفت انگیز و باورنکردنی را با خود انجام می دهند - چیزهایی که هرگز از آنها رویای آن را نداشته اید.

از آنجا که FFMPEG در مرورگر اجرا می شود ، اکنون ویرایشگرهای ویدئویی وجود دارند که در مرورگر اجرا می شوند. این ممکن است یک ایده احمقانه به نظر برسد ، اما حتی فقط اصول اولیه ویرایش ویدیو برای بسیاری از افراد مفید است و با دویدن در سمت مشتری ، پهنای باند زیادی را ذخیره می کنید. روش سنتی برای پردازش فیلم ها این است که آنها را به سمت سرور رمزگذاری کنید ، سپس کنترل هایی را برای کاربر فراهم می کند تا ویرایش های کوچکی مانند پیرایش ویدیو را انجام دهد. از آنجا که کاربر از پرونده ویدیویی بسیار دور است ، و این تعاملی بسیار دشوار است. به علاوه شما باید ابتدا کل پرونده خام را بارگذاری کنید.

با دویدن در سمت مشتری می توانیم قبل از بارگذاری ، کدگذاری و Transcode را اصلاح کنیم. این بدان معنی است که کاربر یک رابط کاربری پیرایش تعاملی دریافت می کند که فوراً پاسخ می دهد. سپس هنگامی که آنها به پایان رسیدند ، به جای بارگذاری یک فایل خام عظیم ، می توانند به صورت محلی کدگذاری کنند و سپس فقط آنچه را که سایت نیاز دارد بارگذاری کنند. این یک خیال پردازی نیست ، گفتمان از یک گردش کار مشابه برای بهینه سازی تصاویر قبل از بارگذاری آنها استفاده می کند.

maconha

آیا دوست ندارید پهنای باند مانند گفتمان را ذخیره کنید؟

اما این فقط برای رسانه نیست. آیا تا به حال از نوت بوک های Jupyter استفاده کرده اید؟این یک قالب اسناد برای علم داده است که در آن می توانید توضیحات متن را با کدهایی که روی داده ها اجرا می شود ، در هم تن داشته باشید و نتایج متوسط را نشان دهید. این یک روش عالی برای برقراری ارتباط با نتایج تحقیق است ، زیرا نتایج تحقیق به همراه نحوه به دست آوردن این نتایج ارسال می شود. اگر می خواهید کار را بررسی کنید ، درست در آنجاست!

نوت بوک های Jupyter نیاز به اتصال به سرور دارند که می تواند کد پایتون را اجرا کند. سرور می تواند به صورت محلی اجرا شود ، اما شما باید خودتان آن را آتش بزنید. یا می توانید برای کسی که سرور را برای شما اجرا کند ، هزینه خود را بپردازید ، سند را در آنجا بارگذاری کرده و سپس آن را اجرا کنید. اما اگر فقط بخواهید نگاه سریع داشته باشید چه می کنید؟

اینگونه نیست که ما به مرور اسناد عادت کرده ایم. امروزه شما فقط یک وب سایت را باز کرده و سند را همانجا می خوانید. این دقیقاً همان کاری است که Jupyterlite به شما امکان می دهد انجام دهید. این یک نسخه کاملاً مرورگر از Jupyter است که از پروژه Pyodide از موزیلا مستقر است. پیوودید پایتون است که به WASM گردآوری شده و با یک دسته از بسته های استاندارد علمی پایتون بسته بندی شده است.

علم قابل تکرار حتی در دسترس تر است زیرا موزیلا تلاش خود را برای اجرای پایتون در WASM انجام داد. تصور کنید که با دریافت بقیه زبانهای برنامه نویسی ما بر روی WASM چه کار دیگری انجام می شود؟مستندات کتابخانه می تواند نمونه های قابل اجرا داشته باشد. گزارش های اشکال می تواند شامل یک تولید مثل قابل اجرا باشد. مقالات فنی می توانند چیز واقعی را در مرورگر شما اجرا کنند و نیازی به نصب محلی ندارند. من می توانم یک برنامه را توییت کنم ، و شما می توانید آن را درون توییت اجرا کنید!

در نهایت این در مورد آزادی است

یکی از ناامید کننده ترین قسمت های برنامه نویسی ، پیدا کردن مسابقات خوب از ابزارها و محیط ها است. شما یک کتابخانه عالی برای حل مشکل خود پیدا می کنید ، اما این برای یک زبان دیگر است. شما یک پایگاه داده را که می خواهید استفاده کنید پیدا می کنید ، اما هیچ باینری برای معماری شما وجود ندارد. شما با یک زبان برنامه نویسی آشنا هستید ، اما جایی که می خواهید اجرا نمی شود. شما کد خود را مستقر می کنید و این کار از بین می رود زیرا محیط DEV شما با محیط تولید شما مطابقت ندارد!

ما تقلید می کنیم ، کانتینر می کنیم ، بندر می کنیم ، تلاش زیادی می کنیم تا این مشکلات را حل کنیم. اما همه این موانع می توانند از بین بروند. ما می توانستیم نرم افزار را در هر کجا که می خواستیم اجرا کنیم ، اما می خواستیم.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 76 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 13:47

هنگامی که هر پروژه با موفقیت انجام می شود ، یک تجارت شکوفا می شود. انتخاب و اجرای پروژه های مناسب طبق ظرفیت و توانایی نیروی کار آن ، پله پله به سمت دید نهایی شرکت است. با تنوع مداوم ، شرکت ها در حال گسترش افق خود و انجام چندین پروژه برای تشکیل یک نمونه کارها هستند.

با این حال ، به راحتی به نظر نمی رسد. هنگامی که یک نمونه کارها کامل برای نظارت وجود دارد ، نظارت بر هر متریک پروژه با جدیت چالش برانگیز می شود.

از اهمیت ویژه ای برخوردار است که مدیران برنامه و پروژه یک چارچوب قطعی برای استاندارد سازی فرایند مدیریت تشکیل می دهند. مدیران زمان و منابع قابل توجهی را در ایجاد یک استراتژی مدیریت نمونه کارها پروژه به عنوان بخشی از فعالیت های BAU برای موفقیت در سازمان سرمایه گذاری می کنند.

یک استراتژی PPM زمینه ای را برای پروژه های سودآور و استراتژیک تراز و در عین حال پذیرایی از مدیریت منابع کارآمد قرار می دهد. این تعداد بیشماری از مزایا را برای مدیران و سازمانها به طور کلی با افزایش کارایی کلی ارائه می دهد.

این وبلاگ به مزایای بی شماری که یک استراتژی مؤثر PPM برای مدیران پروژه ارائه می دهد ، متمرکز است.

اما ابتدا ، بیایید با این تعریف شروع کنیم

Complete More Projects With Fewer Resources

1. مدیریت نمونه کارها پروژه چیست؟

مدیریت نمونه کارها پروژه (PPM) فرایندی است که توسط مدیران پروژه و PMO برای تجزیه و تحلیل پتانسیل یک پروژه و تدوین طرحی برای مدیریت هر پروژه استفاده می شود. فرآیند PPM داده های موجود را ادغام می کند ، فرصت های خط لوله را پیش بینی می کند و تمام اطلاعات را در زمان واقعی فراهم می کند. استراتژی مدیریت یکپارچه جایی است که تمام پروژه ها تحت یک چتر اداره می شوند ، به نام نمونه کارها.

طبق موسسه مدیریت پروژه ،

"مدیریت نمونه کارها پروژه مدیریت متمرکز یک یا چند پرتفوی است که مدیریت اجرایی را قادر می سازد تا از طریق تصمیم گیری کارآمد در پرتفوی ، پروژه ها ، برنامه ها و عملیات ، اهداف و اهداف سازمانی را برآورده کنند."

یک چارچوب موفقیت آمیز مدیریت نمونه کارها پروژه شامل موارد زیر است:

  • شناسایی و ارزیابی پروژه های بالقوه
  • تصویب پروژه های آینده.
  • اختصاص مدیران پروژه به پروژه های مصوب
  • از جمله آنها در نمونه کارها کلی.

تمرکز مهم PPM این است که اطمینان حاصل شود که نتایج نمونه کارها از اهداف استراتژیک سازمان پشتیبانی می کنند. ابزارها و تکنیک های PPM اطلاعات قابل اندازه گیری مانند بازده سرمایه گذاری و کارآیی عملیاتی را ضبط می کنند و آنها را در برابر ارزش تجاری ارائه شده مقایسه می کنند.

براساس PMI ، "94 ٪ از سازمان های با کمبود بالا پس از اجرای استراتژی PPM متوجه تأثیر ملموس شدند."

این تعداد به ما می گوید که معرفی مدیریت نمونه کارها پروژه می تواند بر روند کلی مدیریت پروژه تأثیر بگذارد و کارایی سازمانی را تقویت کند.

اکنون که این تعریف واضح است ، بگذارید مزایایی را که PPM ارائه می دهد درک کنیم.

How to Reduce Absenteeism in the Workplace

2. مزایای مدیریت نمونه کارها پروژه

مزایای مدیریت نمونه کارها پروژه شامل یک رویکرد جامع است که نظارت بر وضعیت پروژه و سلامت ، وابستگی متقابل آنها و عملکرد منابع اختصاص یافته به پروژه ها را کنترل می کند. PPM به روزرسانی های زمان واقعی از معیارهای پروژه را ارائه می دهد و باعث افزایش کارایی فرآیند کلی می شود.

در اینجا مجموعه ای از مزایای اصلی مدیریت نمونه کارها پروژه ارائه شده است.

1. اهداف پروژه را با استراتژی تجارت تراز کنید

مأموریت نهایی هر بنگاه تحقق اهداف استراتژیک و کوتاه مدت است. و هر پروژه ای که یک شرکت انجام می دهد گامی به سوی آن هدف است. بنابراین ، مدیران پروژه باید اطمینان حاصل کنند که پروژه ها با استراتژی و اهداف تجاری مطابقت دارند. اگر پروژه ها با این اهداف تعیین شده هماهنگ نباشند ، منجر به اضافه بار پروژه ، هدر رفتن منابع شرکت و تلاش های نیروی کار می شود. بدون این پیوند با انگیزه های بلند مدت ، نمونه کارها پروژه عملاً نسبت به نیازهای سازمان کور است.

مدیریت نمونه کارها پروژه (PPM) به عنوان روشی برای مدیریت این معما ظاهر می شود. هسته اصلی استراتژی در ارزیابی ، اولویت بندی و انتخاب پروژه ای است که مطابق با استراتژی تجارت است. PPM کمک می کند تا کارها را در چشم انداز قرار دهد و از تصمیم گیری های سخت بر اساس دیدگاه شرکت پشتیبانی می کند.

2. تصمیم گیری آگاهانه

مدیریت نمونه کارها پروژه سطح بالایی از دید را هم از دیدگاه استراتژیک و هم تاکتیکی فراهم می کند. این بینش در مورد معیارهای پروژه گذشته مانند هزینه های پروژه ، سودآوری ، مدت زمان ، کیفیت و استفاده از منابع ارائه می دهد. این تجزیه و تحلیل پیش بینی را برای استفاده بهتر از منابع و مدیریت ریسک و همچنین انتخاب پروژه بهبود می بخشد.

یک استراتژی مؤثر مدیریت نمونه کارها پروژه با تولید داده ها در زمان واقعی ، به تصمیمات شما می رسد و شما را برای پرداختن به هر فعالیت محور پروژه آماده می کند.

عبور از نمونه کارها پروژه به شما تاریخچه پروژه می دهد که منعکس کننده رابطه همزیستی بین مردم و پروژه ها است. بینش های داده محور ، مدیران را در تصمیم گیری آگاهانه و یافته های ترسیم ، تسهیل می کند و به موفقیت کلی نمونه کارها کمک می کند.

Top 5 Project Metrics You Need to Use Today

3. فرایند انتخاب پروژه بهبود یافته

غالباً ، شرکت ها معیار انتخاب نامشخص برای پروژه های جدید دارند. فقدان اطلاعات ، ارزیابی پروژه را طبق استراتژی شرکت دشوار می کند. هر پروژه نمی تواند با هدف استراتژیک هماهنگ باشد و همه آنها نمی توانند سودآور باشند.

علاوه بر این ، پس از عدم موفقیت یک پروژه ، این شرکت پروژه های کوچک دیگری را برای جبران عدم موفقیت آغاز می کند. این باعث می شود مدیریت پروژه پیچیده تر شود و نمونه کارها پروژه شروع به از دست دادن تراز و ارزش استراتژیک می کند. این ناتوانی در تمرکز نتایج:

  • بیش از حد بسیاری از پروژه های کوچک و کم تأثیر.
  • مجموعه ای از پروژه ها برای منابع محدود موجود باعث فرسودگی شغلی.
  • اولویت بندی پروژه ضعیف.
  • داده های ناکافی در مورد پروژه ها.
  • نرخ خرابی بالای پروژه.

مدیریت نمونه کارها پروژه به انتخاب مجموعه مناسب پروژه هایی که به مشاغل اجازه می دهد تا از اهداف ، در دسترس بودن منابع و سایر معیارها پیروی کنند ، کمک می کند. استراتژی PPM یک چارچوب به خوبی تعریف شده برای هر فرآیند تشکیل می دهد و همین کار برای انتخاب پروژه نیز انجام می شود. با وجود یک معیار فرموله شده ، مدیران مدلی برای انتخاب پروژه مناسب دارند.

PPM پروژه ای را که حداکثر ارزش را به سازمان ارائه می دهد ، ارزیابی و انتخاب می کند. PPM با استفاده از تکنیک های مختلفی مانند روش های رتبه بندی ، مدل های امتیاز دهی و سایر روش های اکتشافی ، اطمینان می دهد که تصمیمات تأیید یا تأیید (GO/NO-GO) مبتنی بر معیارهای مرتبط و به خوبی تعریف شده است نه عوامل مبهم یا حدس زدن.

شما می توانید پروژه هایی را که به اهداف شرکت کمک نمی کنند شناسایی کرده و آنها را از نمونه کارها حذف کنید.

4 steps to perfect your Project Pipeline Management strategy

4- خطرات را به حداقل برسانید ، تأثیر تجاری را به حداکثر برسانید

کلمه ریسک یک حلقه منفی قوی برای آن دارد ، اما به نظر می رسد در بعضی مواقع اجتناب ناپذیر است. احتمال ، نوع و تأثیر خطرات مختلف باعث می شود شما از طریق یک برنامه مدیریت ریسک مؤثر به دنبال گزینه های دیگر باشید ، به طوری که تحویل پروژه کاملاً از بین نرود.

خطرات دارای پیامدهای مالی و برنامه ای هستند ، به این معنی که به حداقل رساندن آنها مانع از سوء استفاده نادرست از تلاشهای ناخالص مورد نیاز برای پروژه های آینده و فعلی می شود. اصلاحات پروژه بودجه خود را افزایش داده و هم منابع و هم منابع خود را به تأخیر می اندازد.

استراتژی PPM انحراف بودجه بین کار برنامه ریزی شده و واقعی در زمان واقعی را تشخیص می دهد و به شما در جلوگیری از خطرات مالی پس از شروع یک پروژه کمک می کند. این شامل روشها و فرآیندهای مدیریت استاندارد پروژه با محوریت یک چارچوب قابل اعتماد است.

ابزارهای تخمین نشسته در PPM به طور مرتب هزینه ها را در مقابل مزایا تجزیه و تحلیل می کنند و به دفتر مدیریت پروژه شما کمک می کند تا پروژه های راهپیمایی را شناسایی کند. هرچه زودتر قرار بگیرند ، زودتر خطرات شما نیز کاهش می یابد.

PPM به شما هشدار می دهد که با نشان دادن غلبه بر بودجه احتمالی ، تأخیر در برنامه و عدم کفایت فنی ، در معرض تلاش های غیر قابل استفاده قرار بگیرید. این مانع از حمل این خطرات به تحویل پروژه می شود ، بنابراین شما را با پروژه های با ارزش و کم خطر به شما می دهد.

Understand 10 Benefits of an Effective Project Portfolio Management Strategy

5. استفاده بهینه از منابع در سراسر شرکت

PPM منابع شما را برای سرمایه گذاری بهترین و حداکثر تلاش خود در امکان پذیر ترین سرمایه گذاری ها بسیج می کند. به عبارت ساده ، این بدان معناست که تلاش های تکراری در فعالیت هایی که دارای مزایای پولی برای نشان دادن آنها نیستند هدر نمی روند.

میزان دید که قبلاً ذکر شد به شما کمک می کند تا نیاز و تقاضا برای مهارت های مختلف را به همراه در دسترس بودن منابع آینده ارزیابی کنید. شما می توانید کنترل بر استفاده از منابع را کنترل کرده و بار کاری بهینه را به هر منبع اختصاص دهید. با توجه به اینکه هزینه های منابع واقعی هزینه واقعی است ، می توانید هر دو نیمکت و سربار را با صعود و بازیابی آنها برای پروژه های چند وجهی کاهش دهید.

تخصیص منابع صالح به سازمان شما این امکان را می دهد تا با استفاده از آنها بر روی بالاترین پروژه های اولویت ، از منابع موجود و تخصص آنها استفاده کند.

یک مرور کلی از نرخ های استفاده و در دسترس بودن به شما امکان می دهد تا با ظرفیت مدیریتی به نتیجه گیری های محور برسید.

به عنوان مثال ، پروفایل منابع ، موجودی مهارت های به روز شده را به شما می دهد ، و اطمینان می دهد که دوره های اوج تقاضای از کمبود مهارت رنج نمی برند. این ظرفیت را اسکن می کند و استعداد را در نسبت های علمی اندازه گیری شده در چندین پروژه تغییر می دهد.

پیش بینی تقاضای پروژه به این ظرفیت منبع به شما امکان می دهد منابع خود را در پروژه های ارزشمند بدون بیش از حد یا تحت تأثیر آنها قرار دهید.

Getting Resource Leveling Right for Projects

6. تحویل پروژه ها در زمان و بودجه

بیشتر پروژه ها به دلیل تخمین ضعیف هزینه ، تخصیص منابع سوء مدیریت یا برنامه ریزی نادرست پروژه قربانی بیش از حد می شوند. علاوه بر هزینه بیش از حد ، این عوامل همچنین منجر به تأخیر در پروژه می شوند.

ارائه سریع پروژه ها و در بودجه ضروری است ، بنابراین شما شروع به بهره برداری از مزایای خود می کنید ، و سازمان شما پهنای باند را برای سایر کارهای مفید دارد.

ابزارهای پیشرفته PPM از هوش تجاری برای ارائه گزارش های بصری مانند پیش بینی در مقابل هزینه واقعی ، پیش بینی در مقابل استفاده واقعی ، در دسترس بودن در زمان واقعی و غیره استفاده می کنند. این مرور کلی از هرگونه انحراف از برنامه ریزی شده به سناریوهای واقعی را فوراً ارائه می دهد. با به روزرسانی های در زمان واقعی مانند این ، مدیران می توانند اقدامات اصلاحی را به موقع انجام دهند تا از تأثیر فاجعه بار در پیشرفت پروژه جلوگیری کنند.

در عین حال ، این گزارش ها همچنین در موفقیت پروژه های گذشته و دامنه پروژه فعلی و کاهش بیش از حد در پروژه ها نقش دارند. همچنین ، PPM می تواند زمان تحویل پروژه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. یک مطالعه نشان می دهد که PPM به مدیران پروژه اجازه می دهد تا زمان پروژه را تا حدود 10 ٪ به حداقل برسانند

فن آوری PPM با حاکمیت غنی ، گردش کار و استاندارد سازی به اعضای تیم اجازه می دهد تا گردش کار را جریان دهند و بهره وری را افزایش دهند.

7. افزایش ROI

ROI درآمد/سود حاصل از استقرار پروژه است. هر سازمانی هدف خود را برای دستیابی به بازده بیشتر دارد.

با سرمایه گذاری در ابزارهای مدیریت نمونه کارها و آموزش افراد خود ، بهبود نرخ موفقیت پروژه ، تصمیم گیری در مورد صرفه جویی در هزینه امکان پذیر می شود. PPM به روشن شدن اهداف گسترده تر شرکت ، بهبود مدیریت منابع و افزایش بهره وری و چابکی آن کمک می کند. با استفاده از PPM ، سرمایه گذاری پروژه به احتمال زیاد هزینه های بهتری را برای آینده پرداخت و قرار می دهد.

همچنین با کمک PPM می توانید هزینه های منابع را کاهش دهید. شما می توانید کمبودها را پیش بینی کرده و منابع جهانی مقرون به صرفه را استخدام کنید ، و اطمینان حاصل کنید که منابع مناسبی برای پروژه های آینده خود دارید.

راه حل های PPM شرکت ها را قادر می سازد بهترین فرصت های سرمایه گذاری را شناسایی کرده و آنها را از طراحی تا تعمیر و نگهداری برای به حداکثر رساندن ROI مدیریت کنند.

reduce project management costs

8- با همکاری تیم پیشرفته ، بهره وری را تقویت کنید

یک راه حل PPM یک دیدگاه در زمان واقعی از پیشرفت پروژه ها به همه ذینفعان ارائه می دهد. مدیران پروژه دسترسی آسان به اعضای تیم دارند. همه دارای داشبورد شخصی و یک نمودار به روز شده GANTT هستند که نمای بصری از پیشرفت کار ، مراحل مختلف و وابستگی های متقابل آنها را ارائه می دهد. اعضای تیم می توانند اسناد را روی یک ابزار واحد بارگذاری کرده و آنها را در دسترس همه قرار دهند. این ویژگی ها همکاری را در بین تیم ها یا بخش ها بسیار تقویت می کند.

مدیریت پورتفولیو پروژه همچنین به گسترش فرهنگ پروژه مشترک در تمام تیم ها کمک می کند. یک فرهنگ معمولی پروژه شامل هنجارهای مشترک، باورها و مفروضات تیم پروژه است. با کمک فرهنگ مشترک پروژه، مدیران پروژه اولویت ها، وضعیت پروژه های مختلف و همسویی آنها با اهدافشان را درک می کنند. این کارکردها هر کارمندی را تشویق می‌کند تا به یک روش استاندارد که همکاری بین شرکتی را تسهیل می‌کند، پایبند باشد.

فرهنگ پروژه مشترک همچنین حل سریع مشکل را ترویج می کند زیرا هر ذینفع، مدیر و اعضای تیم را در جریان نگه می دارد و به آنها اجازه می دهد دیدگاه های مختلف را به اشتراک بگذارند.

Enterprise Risk Management Framework: 8 Core Components

9. مدیریت موثر تیم های عملیات در سراسر پروژه

تیم های عملیاتی مسئول نظارت، هدایت و مدیریت عملیات تجاری مانند حسابداری، تولید، پشتیبانی و غیره هستند. آنها اطمینان می دهند که نیازهای مشتریان با استفاده بهینه از منابع برآورده می شود.

در طول چرخه عمر پروژه، تیم پروژه در لحظات مختلف با تیم عملیات تعامل دارد. به عنوان مثال، در مرحله توسعه یک محصول جدید یا ارتقاء یک محصول، هر دو تیم برای ارائه موفقیت آمیز پروژه به تبادل اطلاعات نیاز دارند. چهار زمینه وجود دارد که مدیران عملیات و پروژه باید به طور منسجم برای آنها کار کنند:

  • بودجه
  • مدیریت نیروی انسانی
  • توسعه مهارت ها

ابزار PPM به شما کمک می کند تا با برنامه ریزی و تخصیص منابع هوشمندانه و شایسته، مهارت عملیاتی خود را بهبود بخشید. این یک فرآیند مدیریت سیستماتیک از شروع تا پایان را فراهم می کند. تجزیه و تحلیل هایی که معمولاً می توانید از یک ابزار PPM بگیرید شامل موارد زیر است:

  • نرخ بهره برداری کلی از تیم های عملیاتی.
  • گزارش مازاد یا کسری مهارت
  • پروژه هایی که با کمبود منابع مواجه هستند.
  • افرادی که احتمالاً مورد استفاده قرار نمی گیرند.
  • وضعیت در دسترس بودن در بخش ها

10. ایجاد دارایی و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها

پروژه های با ارزش از نظر استراتژیک با اهداف بلندمدت سازمان همسو می شوند. مدیریت کارآمد پورتفولیو اطلاعاتی را از ابتکارات پروژه های گذشته جمع آوری می کند و ارزش تجاری را با موفقیت ارائه می دهد.

این احتمال وجود پروژه های مشابه را بررسی می کند و منابع شما را برای به دست آوردن توضیحات و آموزش مناسب از قبل آماده می کند.

PPM از روشهایی تشکیل شده است که در مقیاس ، پیچیدگی ، مدت زمان و تحویل یک پروژه عامل است. این روشها به شما در مدیریت بهتر دارایی ها کمک می کند و شیوه هایی را ایجاد می کنید که می توانید در تمام پروژه های آینده به اشتراک بگذارید. با یک استراتژی مؤثر PPM ، می توانید از فرآیندها و درسهایی که از پروژه های قبلی آموخته شده استفاده کنید. یک مخزن اصلی داده های تاریخی و در زمان واقعی به شما کمک می کند تا وظایف را در اولویت قرار دهید و از خراب شدن آنها جلوگیری می کنید. تمام این تجمعی یک طرح کامل و بداهه را که باعث افزایش احتمال موفقیت می شود ، تشکیل می دهد.

Why is the Overallocation of Resources bad for you?

3. نتیجه گیری

PPM برنامه ریزی استراتژیک مورد نیاز ، برنامه ریزی و مدیریت منابع و نظارت را برای همه پروژه ها اعمال می کند. یک نرم افزار مدیریت پرتفوی پروژه بصری شکاف بین اهداف شرکت و اجرای پروژه را ایجاد می کند و یک سیستم مؤثر را با مزایای بی شماری فراهم می کند.

علاوه بر این ، تیم های دپارتمان با ترکیبی از غریزه تجربی و راهنمایی PPM هدایت می شوند تا پروژه هایی را ارائه دهند که ارزش تجاری را جمع می کنند.

استراتژی PPM شما چگونه است؟

4. راه حل Saviom

Saviom بیش از 20 سال تجربه دارد که به مشتریان چند ملیتی کمک کند تا منابع خود را به طور مؤثر و مؤثر مدیریت کنند. با بیش از 20 سال تجربه ، این MNC مستقر در استرالیا در 50 کشور جهان حضور جهانی دارد و به 100+ مشتری کمک کرده است تا اهداف تجاری خاص خود را برآورده کنند. Saviom همچنین ابزارهایی را برای مدیریت نمونه کارها پروژه ، اتوماسیون خدمات حرفه ای و نرم افزار برنامه ریزی نیروی کار فراهم می کند. بنابراین ، Saviom می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا یک سیستم کارآمد را برای چالش های خاص تجاری شما ایجاد کند.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 13:46

براساس نظرسنجی در سال 2020 ، بیش از 50 ٪ از شرکت ها در آن سال فقط در یک واحد تجاری یا عملکردی ، هوش مصنوعی را اتخاذ کرده اند. علاوه بر این ، یک مطالعه دیگر توسط گارتنر پیش بینی می کند که درآمد نرم افزار هوش مصنوعی به تنهایی در سال 2022 به 62 میلیارد دلار خواهد رسید ، افزایش 21. 3 ٪ از سال 2021. در نهایت ، پذیرش گسترده هوش مصنوعی در تجارت ، خودکار سازی فرایندها ، تقویت شخصی سازی و خدمات به مشتری و تجزیه و تحلیل داده ها است. برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی. در نتیجه ، ما انتظار پیشرفت و پذیرش هوش مصنوعی در سالهای آینده را داریم. در این مقاله ، ما روندهای برتر هوش مصنوعی در سال 2022 را بررسی می کنیم.

هوش مصنوعی برای امنیت

Security and AI.

تجزیه و تحلیل ویدیو ، شناسایی صدا و تشخیص چهره نمونه هایی از هوش مصنوعی در امنیت است و مقام اول را برای روند هوش مصنوعی در سال 2022 در اختیار دارد. به عنوان مثال ، هوش مصنوعی در نظارت تصویری می تواند با تمرکز بر الگوهای رفتاری غیر طبیعی ، فعالیت های مشکوک را تشخیص دهد. این توانایی با شناسایی تهدیدهای احتمالی ، فضاهای امن تری ایجاد می کند. همچنین ، فن آوری های تشخیص صوتی و بیومتریک از الگوریتم های رایانه ای برای انتخاب جزئیات متمایز درباره صدای و چهره شخص برای تأیید هویت خود استفاده می کنند. بنابراین ، هوش مصنوعی می تواند جنایاتی مانند کلاهبرداری و سرقت هویت را تشخیص داده و از آن جلوگیری کند.

علاوه بر این ، هک و جرایم سایبری خطر قابل توجهی برای جامعه و مشاغل ایجاد می کند. هکرهای باتجربه می توانند داده های مورد استفاده در آموزش مدل را دستکاری کنند ، گسل های امنیتی را تشخیص دهند ، سیستم ها را در بر بگیرند و به اطلاعات حساس دسترسی پیدا کنند. با این وجود ، الگوریتم های هوش مصنوعی در برنامه های مختلف از جمله مواردی برای تشخیص نرم افزار مخرب ، نظارت بر شبکه های شرکت ها و جلوگیری از حملات سایبری شیوع دارند. الگوریتم های هوشمند هوش مصنوعی می توانند با تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه و شناخت الگوهای حاکی از اهداف ناعادلانه ، از مشاغل و افراد در برابر جرایم مدرن محافظت کنند.

هوش مصنوعی مکالمه

هوش مصنوعی مکالمه بخش دیگری است که در سال 2022 به روند هوش مصنوعی کمک می کند. هوش مصنوعی مکالمه تعامل مبتنی بر گفتار را در بین کاربران و سیستم عامل ها امکان پذیر می کند تا بهتر با مشتری ها درگیر شوند. از دستورات صوتی برای دریافت و تفسیر دستورالعمل ها و همچنین ارائه پاسخ های مناسب استفاده می کند.

هوش مصنوعی مکالمه ، یادگیری ماشین (ML) و پردازش زبان طبیعی (NLP) را با نرم افزارهای سنتی مانند chatbots یا دستیاران صوتی ترکیب می کند تا به مشتریان کمک کند تا در گفتگوی متنی ، یا گفتاری یا تایپ شوند.

برای زمینه ، یادگیری ماشین زمینه ای از علوم رایانه است که نرم افزاری را با الگوریتم هایی ایجاد می کند که به طور خودکار خود را از طریق استفاده مکرر بهبود می بخشد. پردازش زبان طبیعی زمینه ای از یادگیری ماشین است که بر مدل سازی و تفسیر زبان برای نرم افزار متمرکز است تا به طور مؤثر با انسان درگیر شود.

chatbots با تشخیص گفتار با انسان تعامل می یابد و به زبان طبیعی به سؤالات پاسخ می دهد. با توانایی درک و برقراری ارتباط در زبان بشر ، دستیاران مجازی مانند الکسا ، سیری و گوگل هوم نیاز به دستگاه های صفحه لمسی را از بین برده و انقلابی در نحوه تعامل انسان با دستگاه های فناوری ایجاد کرده اند.

هوش مصنوعی مکالمه به طور گسترده در بخش های مراقبت های بهداشتی ، بانکی ، بازاریابی ، مسافرت و مهمان نوازی مشاهده می شود. به عنوان مثال ، طبق اطلاعات خودی ، هزینه های خرده فروشی مصرف کننده از طریق Chatbots پیش بینی می شود تا سال 2024 به 142 میلیارد دلار در سراسر جهان برسد.

شرکت ها از Chatbots محور AI برای ارائه ارتباطات در سطح انسانی و پاسخ های سریع ، به صورت خودکار وظایف سرپرست و اهرم NLP برای کمک به تشخیص کلاهبرداری استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در صنعت بهداشت و درمان ، چت بابات می تواند با سازماندهی قرار ملاقات ها ، ارسال یادآوری به بیماران و ارائه پاسخ به سؤالات غیرقانونی ، میزان کار دستی را کاهش دهد.

هوش مصنوعی و حفاظت از محیط زیست

از هوش مصنوعی برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و ارائه راه حل های حفاظت از محیط زیست استفاده می شود. با افزایش تغییرات آب و هوا ، ویرانی از طوفان ها ، سونامی ها ، خشکسالی ها و آتش سوزی ها را تشدید می کند ، بسیاری از شرکت ها برای پیش بینی و محدود کردن تأثیر آن به آخرین تحولات هوش مصنوعی روی می آورند.

به عنوان مثال ، از فناوری جدید هوش مصنوعی در حال حاضر برای ارسال هشدارهای فاجعه طبیعی در ژاپن و نظارت بر جنگل زدایی در آمازون با تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای از آژانس فضایی اروپا برای یافتن مناطقی که بیشتر مستعد جنگل زدایی هستند ، استفاده می شود.

هوش مصنوعی در محل های کار

AI in workspaces.

در حدود هر شغل ، ابزارها و خدمات هوشمند در حال ظهور هستند تا به ما کمک کنند تا کارهای خود را با کارآمدتر انجام دهیم و در سال 2022 ، ما بخشی از زندگی کاری روزمره خود را پیدا خواهیم کرد. به عنوان مثال ، همانطور که در ابتدا گفته شد ، هوش مصنوعی در بسیاری از بخش ها ، مانند هوش مصنوعی در صنعت مراقبت های بهداشتی ، برای کاهش میزان کار دستی اجرا شده است.

علاوه بر این ، ما در حال حاضر شاهد اجرای ابزارهای هوش مصنوعی در سایر کارکردها ، مانند بازاریابی هستیم تا به بازاریابان کمک کنیم تا تعیین کنند که چه مواردی ارزش دنبال کردن دارند. ما همچنین شاهد هوش مصنوعی در نقش های مهندسی هستیم تا مهندسان را برای نگهداری پیش بینی فراهم کند و به آنها اجازه دهیم قبل از زمان که ماشین ها به سرویس دهی یا تعمیر نیاز دارند ، قبل از زمان مطلع شوند. بنابراین ، دیدن هوش مصنوعی در مکانهای کاری یکی دیگر از روند هوش مصنوعی در سال 2022 است.

آینده هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در چند سال گذشته به واقعیت تبدیل شده است. در طول سالها ، راه حل های هوش مصنوعی محبوب تر می شوند و به نظر می رسد آینده هوش مصنوعی امیدوار کننده است. راه حل های دارای هوش مصنوعی می تواند انسان ها را از انجام کارهای خسته کننده و تکراری مانند یک گسترش دهنده متن نجات دهد و به آنها اجازه دهد تا روی پروژه های پیچیده تر و با ارزش تر تمرکز کنند.

بدون شک ، هوش مصنوعی یک حوزه انقلابی از علوم کامپیوتر است و توسعه و تکامل آن با سرعتی سریع اتفاق می افتد. با این حال ، هوش مصنوعی همچنین در مورد آینده و تأثیر آن بر انسانها به اختلافات زیادی می پردازد. برخی هوش مصنوعی را به عنوان فناوری تاریخی می دانند ، در حالی که برخی دیگر آن را تهدیدی برای انسان می دانند. با این حال ، یک چیز مطمئناً است - اگر با مسئولیت پذیری اجرا شود ، هوش مصنوعی می تواند به نفع جامعه باشد.

برخی از روند آینده هوش مصنوعی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هوش مصنوعی در سطح انسانی
  • هوش مصنوعی تبدیل به یک بخش مهم از عملیات روزانه کاری در همه حرفه ها
  • بیشتر دستگاه هایی مانند اسباب بازی ها ، لوازم خانگی ، کنترل کننده های بازی ویدیویی و هواپیماهای بدون سرنشین با هوش جاسازی می شوند
  • وسایل نقلیه کاملاً خودمختار
  • هوش مصنوعی ممکن است به تعیین بهترین روش برای تشخیص ، جلوگیری و درمان برخی بیماری ها کمک کند
  • اتخاذ روبات های خانگی برای کمک به کارها

نتیجه

از سال 2022 ، هوش مصنوعی تأثیر قابل توجهی در زندگی روزمره ما دارد. در نتیجه ، شرکت ها از هوش مصنوعی برای ساده سازی عملیات و کارآمدتر کردن آنها استفاده می کنند. حتی اگر هوش مصنوعی در مراحل اولیه تصویب آن باقی بماند ، مشاغل در صنایع مختلف باید در نظر داشته باشند که زیرساخت های فناوری اطلاعات و مدیریت داده های خود را بهبود بخشند تا از کاربردهای تجاری هوش مصنوعی بهره مند شوند.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 74 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 13:45

Runtime Broker

کارگزار Runtime یک فرآیند رسمی مایکروسافت است که برای تعیین برنامه های جهانی به دست آمده از فروشگاه ویندوز همه مجوزهای آنها را تبلیغ می کند. به عبارت ساده ، این فرآیند را می توان در ویندوز 8 و ویندوز 10 یافت و می تواند به شما در تعیین امکان دسترسی به مکان یا میکروفون خود کمک کند. به طور معمول ، RuntimeBroker. exe در پس زمینه اجرا می شود ، اما ممکن است هنگام راه اندازی یک برنامه جهانی ، شاهد افزایش فعالیت آن باشید.

بنابراین ، به عنوان مثال ، هنگامی که کارگزار زمان اجرا غیرفعال است ، حافظه بسیار کمی را حفظ می کند - تا 20-40 مگابایت. با این حال ، هنگامی که شما ابزار جهانی را اجرا می کنید ، خواهید دید که استفاده از حافظه به 500-700 مگابایت افزایش می یابد. هنگام اجرای برنامه های عمومی اضافی ، کارگزار زمان اجرا نباید از حافظه اضافی استفاده کند.

چرا این کار بر روی "کار" PC تأثیر می گذارد؟

کارگزار زمان اجرا معمولاً 0 ٪ از CPU شما را در پس زمینه مصرف می کند و وقتی برنامه جهانی شروع می شود ، به استفاده از 25-30 ٪ رشد می کند. در یک دوره زمانی کوتاه ، تثبیت می شود.

اگر متوجه شدید که این مورد برای شما اینگونه نیست و کارگزار زمان اجرا به طور مداوم 30 ٪ از CPU را مصرف می کند ، حتی اگر برنامه جهانی ندارید ، ارزش برخورد با این وضعیت را دارد. به عنوان مثال ، اگر اخیراً سیستم شما به روز شده است ، ممکن است متوجه شده باشید که ویندوز دوست دارد به صورت دوره ای به شما در قالب اعلان ها نشان دهد. و این اقدام به دلایلی ناشناخته مانند یک برنامه جهانی رفتار می کند و روند کارگزار زمان اجرا را فعال می کند.

در این حالت ، شما باید به سادگی درخواست های سیستم را خاموش کنید. برای انجام این کار ، در بخش "تنظیمات" ، "سیستم" را انتخاب کرده و "اعلان ها و اقدامات" را باز کنید. در اینجا ، گزینه "نکات ، ترفندها و پیشنهادات را هنگام استفاده از ویندوز" خاموش کرده و تغییرات را ذخیره کنید.

بعضی اوقات کارگزاران زمان اجرا از منابع بیشتری نسبت به آنچه در صورت وجود برنامه های خراب و نقص استفاده می کنند ، استفاده می کنند. در این حالت ، شما باید این برنامه های مشکل ساز را پیدا کنید ، و اول از همه ، اطمینان حاصل کنید که آنها به آخرین نسخه به روز شده اند. در غیر این صورت ، شما نیاز به حذف و سپس نصب مجدد برنامه دارید.

چگونه با آن ارتباط برقرار کنیم؟

شما نمی توانید فرآیند سیستم کارگزار Runtime را غیرفعال کنید زیرا لازم است هنگام اجرای برنامه های جهانی از امنیت و حریم شخصی خود محافظت کنید. به طور کلی ، runtimebroker. exe تقریباً هرگز شما را آزار نمی دهد وقتی که به درستی کار کند. و هنگامی که فکر می کنید این فرآیند سیستم شما را کند می کند و به درستی کار نمی کند ، همیشه می توانید مدیر وظیفه را باز کنید ، با دکمه سمت راست ماوس Runtime Broker Exe را پیدا کرده و انتخاب کنید. سپس ، فقط روی End Task کلیک کنید و بعد از چند ثانیه ، کارگزار Runtime به طور خودکار مجدداً راه اندازی می شود. با این حال ، برای چند ثانیه قبل از شروع مجدد فرآیند ، برنامه های جهانی قادر به دسترسی به تنظیمات اعتماد نیستند یا ممکن است به هیچ وجه بارگیری نشوند.

این فرآیند فقط از نظر تئوری می تواند ویروسی باشد ، زیرا در عمل هیچ گزارشی از ویروس هایی که کارگزار زمان اجرا را ربوده اند ، گزارش نشده است. این فرآیند سیستم یک جزء رسمی ویندوز است و شما همیشه می توانید مکان پرونده ای را که زیربنای آن کارگزار زمان اجرا در مدیر وظیفه است ، بررسی کنید. با کلیک راست بر روی Runtime Broker و گزینه Open File Focation را انتخاب کنید - باید ببینید که این پرونده در پوشه Windows System32 ذخیره می شود. اکنون مطمئن هستید که با ویروس سر و کار ندارید. نکته آخر اینکه ، البته می توانید یک اسکن سیستم را با راه حل آنتی ویروس خود برای آرامش بیشتر ذهن انجام دهید.

برای تهیه نسخه پشتیبان از یا بازیابی دیسک از بازیابی پارتیشن Diskinteals استفاده کنید

این برنامه می تواند به طور همزمان به عنوان یک کاوشگر فایل (باز کردن هر پرونده غیرقابل دسترسی در حالت خواننده) و به عنوان ابزاری برای بازیابی داده ها از هر نوع و اندازه کار کند. از طرف دیگر ، می توانید با استفاده از بازیابی پارتیشن Diskinteals یک تصویر دیسک ایجاد کنید و یک کپی از سیستم خود را با داده های شخصی در دستگاه دیگر به صورت رایگان داشته باشید.

این برنامه بسته به اینکه سیستم پرونده ای دارید ، دارای 3 جادوگر بازیابی کامل است. این برنامه عمیقاً هر بخش را به طور جداگانه اسکن می کند. اگر سیستم فایل آسیب دیده باشد ، به یک قالب قابل خواندن تبدیل می شود و اطلاعات غیرقابل دسترسی را باز می گرداند. علاوه بر این ، ویژگی پیش نمایش رایگان به شما امکان می دهد تا از کیفیت بی نظیر برنامه و دیدگاه های عالی متقاعد شوید.

جادوگر صادراتی به شما کمک می کند تا پرونده ها را در قالب صحیح در رسانه مورد نظر خود ذخیره کنید. این فرصت منحصر به فرد پس از خرید مجوز برای برنامه بازیابی پارتیشن Diskinteals در دسترس شما خواهد بود. انجام این کار بسیار آسان است - درست در اینترنت ، به همین دلیل این برنامه قادر است نیازهای هر مشتری را برآورده کند. بنابراین مطمئن باشید - این بهترین راه حل و بهترین گزینه برای جلوگیری از از بین رفتن داده ها است.

بنابراین ، این مراحل را دنبال کنید و پارتیشن یا دیسک گمشده شما خیلی زود بارگیری می شود.

مرحله 1. برای بازیابی اطلاعات مورد نیاز خود ، بازیابی پارتیشن Diskinteals را بارگیری و نصب کنید.

Partition Recovery Installation.

مرحله 2. جادوگر بازیابی به طور خودکار در یک کادر گفتگوی جدید شروع می شود.

مرحله 3. نوع پرونده مورد نظر برای بازیابی یا جستجو را با نوع پرونده بعداً انتخاب کنید.

Partition Recovery - select the hard disk where you need to find a partition.

مرحله 4. اسکن. یک روش اسکن را انتخاب کنید: سریع (به طور قابل توجهی زمان کمتری می گیرد) یا کامل (نتایج خوبی را ارائه می دهد).

مرحله 5. پیش نمایش و تعمیر برای همه کاربران برنامه رایگان است. تمام فیلم های یافت شده ، پرونده های صوتی ، عکس ها ، اسناد و غیره در یک پنجره جدید نمایش داده می شوند و با یک صلیب قرمز مشخص می شوند - پرونده مورد نظر را انتخاب کرده و روی "پیش نمایش در یک پنجره جدید" کلیک کنید.

بازیابی پارتیشن - پرونده های قابل بازیابی که با یک صلیب سرخ مشخص شده اند. بازیابی پارتیشن - محتوای پرونده های پیش نمایش.

مرحله 6. صرفه جویی و صادرات داده های بازیابی شده نیاز به خرید مجوز به صورت آنلاین با هزینه اندک دارد.< Pan> بنابراین ، این مراحل را دنبال کنید و پارتیشن یا دیسک گمشده شما خیلی زود بارگیری می شود.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 13:44

بازار توکن غیرقانونی (NFT) از سال 2021 رشد بی سابقه ای را تجربه کرده است. اگرچه فعالیت معاملات بین فوریه و مارس از 3. 9 میلیارد دلار به 964 میلیون دلار کاهش یافته است ، اما بازار هنوز هم بسیار فعال است و باعث می شود فرد تعجب کند که چه چیزی NFTS را ارزشمند می کند؟چرا مردم NFT را خریداری می کنند؟

درک علم در پشت NFT ها لزوماً نشان نمی دهد که چرا مردم میلیون ها دلار برای دارایی دیجیتالی که به عنوان مجموعه ای از شماره ها در blockchain وجود دارد ، خرج می کنند.

در این مقاله ، ما توضیح دادیم که NFT ها از ابرداده تشکیل شده اند که نمایانگر آثار هنری ، الگوی رفتاری ، موسیقی یا حتی یک توییت است که به عنوان NFT ذکر شده است. بنابراین هرکسی که توییت جک دورسی را با قیمت 2. 9 میلیون دلار خریداری کرد ، توییت را خریداری نکرد. آنها ابرداده را به نمایندگی از توییت خریداری کردند.

در حالی که این به شما بینشی می دهد که چگونه NFTS کار می کند ، روشن نمی کند که چه چیزی آنها را ارزشمند می کند. در هر صورت ، این ثابت می کند که چرا آنها باید ارزش کمتری از آنچه هستند باشند.

پاسخ ساده به این که چرا هر چیزی ارزشمند است این است که مردم می گویند اینگونه است. پول هیچ ارزشی ندارد. ارزش آن توسط مردم به آن نسبت داده می شود ، بدون آنکه فقط یک تکه کاغذ باشد.

همین مورد را می توان در مورد NFT ها گفت ، اما من تصمیم گرفتم با برخی از متخصصانی که هزاران دلار برای NFT ها خرج کرده اند صحبت کنم تا افکار خود را در مورد آنچه که NFTS ارزشمند می کند ، دریافت کنند ، و آنها چیزهای مهیج برای گفتن داشتند.

آیا خرید NFT فقط یک فلکس است؟

Micheal Ugwu ، Angel Investor ، مدیرعامل Freeme Digital ، و Crypto/Web3 Aficionado ، شاید بهترین کسی باشد که در مورد NFT و رمزنگاری و به یک دلیل خوب با آن صحبت می کند.

اوگوو زود وارد فضای NFT شد. او یکی از معدود نیجریه های شناخته شده ای است که صاحب NFT از مجموعه های معتبر مانند پانک های رمزنگاری و کلوپ قایق بادبانی میمون (BAYC) است. یک NFT از این مجموعه با حداقل 300K دلار و به اندازه 3 میلیون دلار به فروش می رسد.

در حالی که NFTS از BAYC ممکن است اکنون ثروت داشته باشد ، اوگوو به من گفت که وقتی در آوریل 2021 راه اندازی شد ، آنها 300 دلار فروختند. با این حال ، این مجموعه از آن زمان هویت قوی و قابل احترام ایجاد کرده است که ارزش خود را افزایش داده است.

"میمون های حوصله نمونه ای از PFP است که به عنوان یک تصویر پروفایل نیز شناخته می شود. آنها به عنوان هویت دیجیتال دیده می شوند و با انتقال به این دنیای Web3 و متاور ، شما به تدریج می بینید که مردم هویت واقعی انسانی خود را به یک طرف سوق می دهند و این هویت های نامطلوب را اتخاذ می کنند. "

اما چرا کسی می خواهد هویتی را بر اساس یک میمون حوصله اتخاذ کند؟به گفته UGWU ، مردم در اطراف این تصاویر فوق العاده گران قیمت مارک هایی می سازند و برای انجام این کار قدرت زیادی وجود دارد.

"شماره یک شما هویت دیجیتال است و می توانید برند خود را در اطراف آن بسازید. ما دیده ایم که مردم با استفاده از برند بی حوصله APE رستوران ها را باز می کنند. "

داشتن یک میمون حوصله به عنوان یک فرد ، گروه یا حتی یک شرکت روابط عمومی خوبی است و شما با لوکس و کلاس در ارتباط هستید.

جالب اینجاست که داشتن یک میمون حوصله به طور خودکار شما را به بخشی از یک باشگاه اختصاصی تبدیل می کند ، یکی از قدرتمند که باعث می شود UGWU میمون های حوصله را به عنوان یک ابزار عضویت توصیف کند.

او صاحب یک میمون حوصله است ، به این معنی که او عضو این باشگاه اختصاصی در کنار افراد مشهور مانند ستاره پاپ آمریکایی جاستین بیبر است. ستاره فوتبال ، نیمار ؛و خواننده آمریکایی ، پست مالون.

"سال گذشته ، هنگامی که من در NFC NYC شرکت کردم ، طیف وسیعی از احزاب مختلف منحصر به فرد در نیویورک وجود داشت ، و برای ورود به آن باید یک میمون حوصله داشته باشید."

در حالی که NFT ها ممکن است یک پدیده جدید باشد ، پرداخت میلیون ها دلار برای انحصار جدید نیست.

با توجه به بررسی غرفه شیکاگو ، مردم مایل به پرداخت هزینه های زیادی هستند زیرا "این نشان دهنده جنبه ای عمیق از طبیعت انسانی است: ما ارزش بیشتری را برای مواردی که افراد دیگر می خواهند اما نمی توانند داشته باشند ، فقط به این دلیل که می توانند" ارزش بیشتری داشته باشیم. آنها را داشته باشید. "

به گفته Coingecko ، فقط 6،267 نفر در جهان میمون های حوصله خود را دارند. با توجه به اینکه یک نفر می تواند چندین کیف پول حاوی میمون های حوصله نگه داشته باشد ، احتمالاً این تعداد کمتر است.

با توجه به تصادف فعلی Crypto Market ، قیمت کف آن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، اما هنوز یک بازار بیش از 1. 6 میلیارد دلار دارد.

مفهوم انحصاری بودن همانطور که در مورد همه چیز دیگر صدق می کند ، در مورد NFT ها نیز صدق می کند ، هرچند دیجیتالی و نوپا.

به گفته Ugwu ، "این فقط مربوط به داشتن تصویر میمون یا تصویر کارتونی نیست. برای من ، ارتباط زیادی با تشکیل سرمایه دارد. "با توجه به اینکه چگونه میمون های بی حوصله او را برای فرصت ها قرار می دهند ، چیزی که او به عنوان یک تاجر می فهمد.

فراتر از انحصار

Bored Ape Yacht Club NFTs

عکس توسط دیلن کالوی در Unsplash

منحصر به فرد بودن عالی است ، فکر بودن در همان مهمانی که جاستین بیبر مطمئناً من را خوشحال می کند ، اما این جایی نیست که ارزش NFTS به پایان برسد.

BAYC توسط شرکت Web3 Yuga Labs ایجاد شده است که در حال حاضر 450 میلیون دلار پس از 450 میلیون دلار جمع آوری شده توسط آندرسن هوروویتز در مارس 2022 ارزش دارد.

در حالی که داشتن یک میمون حوصله با داشتن عدالت در آزمایشگاه های یوگا برابر نیست ، رشد این شرکت بر ارزش NFT های آن تأثیر می گذارد.

"شما در آزمایشگاه های یوگا عدالت ندارید. با این حال ، از آنجا که میمون های حوصله محصولات پیدایش آزمایشگاه های یوگا بودند ، با افزایش ارزش آزمایشگاه های یوگا ، ارزش NFT شما افزایش می یابد. "

این نباید با امنیت اشتباه گرفته شود. میمون ها به سادگی محصولاتی از شرکت هستند که با ارزش تر شدن شرکت در ارزش افزایش می یابند.

تصور کنید که با افزایش ارزش گذاری اپل ، آیفون ها گران تر می شوند. اگرچه این یک مقایسه دقیق نیست زیرا هر دو شرکت کلاس محصول کاملاً متفاوت دارند ، اما تخیل یک عامل اساسی در درک Web3 است.

این بیشتر فقط یک انعطاف است

"چیز دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که در دنیای واقعی ، مردم دوست دارند انعطاف پذیر باشند."

و مردم چگونه انعطاف می کنند؟

Ugwu آن را با دقت بیان می کند زیرا افرادی که می گویند چیزهایی مانند "من می توانم 300 میلیون پوند (722،559 دلار) را برای یک ماشین" یا "اوه ، وای! من این رولکس یا این پتک فیلیپ را دارم. "

اما NFT ها انعطاف پذیری را به دنیای دیجیتال می آورند. میمون های خنده دار به معادل 300 میلیون پوند لامبورگینی ها و ساعتهای مچی الماس در متاور تبدیل می شوند.

وقتی NFT ها بی ارزش می شوند

انسانها ارزش را برای چیزها نسبت می دهند ، و ما همچنین می توانیم ارزش خود را از بین ببریم. NFTS ، به همان اندازه انقلابی که مورد توجه قرار گرفته است ، می توانند ارزش های خود را از بین ببرند.

در مارس 2021 ، بنیانگذار توییتر ، جک دورسی ، اولین توییت خود را به عنوان NFT با 2. 9 میلیون دلار فروخت.

این خبر با هیجان و شک و تردید روبرو شد. اما خریدار ، کارآفرین کریپتوی متولد ایرانی ، سینا استاوی ، قطعاً فکر می کرد که در مورد NFT چیز ارزشمندی وجود دارد تا اینکه سعی کرد آن را بفروشد.

کارآفرین NFT را با قیمت 48 میلیون دلار ذکر کرد اما 280 دلار پیشنهاد داد.

به گفته کوندسک ، تا پایان حراج ، بالاترین پیشنهاد NFT 277 دلار بود. استاوی به خبرنامه گفت که اگر پیشنهاد خوبی نداشته باشد ، ممکن است NFT را بفروشد.

من سعی کردم بفهمم که چرا ارزش NFT یک شیرجه بینی شرم آور و بدون موفقیت انجام داد. با این حال ، این ثابت می کند که فقدان ابزار واقعی در پشت NFT ها همچنان یک سؤال بزرگ بر ارزش آنها خواهد بود.

برای عشق به هنر؟

NFT ها فقط به دلیل خلاقیت یا مهارت کامل هنرمندی که آنها را خلق کرده اند ، برای برخی افراد ارزشمند است. مردم به همان دلیلی که 69 میلیون دلار برای یک اثر هنری دیجیتال توسط هنرمند NFT ، مایک وینکلمن پرداخت می کنند ، میلیون ها دلار برای یک قطعه ون گوگ خرج می کنند.

وقتی نوبت به خرید NFT برای عشق به هنر می رسد ، بیشتر با یکی از یک اثر هنری اتفاق می افتد. اینها آثار هنری مجرد است که برخلاف 10،000 مجموعه رایانه ای که به عنوان تصاویر پروفایل (PFP) گفته می شود ، توسط یک هنرمند ایجاد شده اند.

در حالی که Ugwu صاحب NFTS از مجموعه های مختلف است ، او همچنین NFT هایی را که خریداری کرده است فقط به دلیل اینکه آنها را دوست داشت ، دارد. از جمله آنها آثار هنرمند و نویسنده دیجیتال نیجریه آنتونی آزکووه است.

اما گاهی اوقات ، اگر نه همیشه ، عشق به هنر تحت تأثیر ارزش هنرمند است. این همان چیزی است که Venn Oputa ، بنیانگذار مجموعه NFT آفریقا ، Afrobubble ، درباره دلیل ارزش NFT گفت.

و این فقط در مورد NFT ها صدق نمی کند. به گفته اوپوتا ، "اگر در ابتدا به برخی از کارهای پیکاسو نگاه می کنید ، شاید از آن الهام گرفته نشده باشید ، شاید آن را خریداری نکرده باشید. اما هرچه این هنرمند به عنوان یک فرد با ارزش تر شد و بیشتر مورد توجه قرار گرفت ، ارزش آثار او افزایش یافت. "

آنچه NFTS را ارزشمند می کند از دیدگاه های مختلف قابل مشاهده است ، که با چرا مردم هر چیزی را خریداری می کنند.

یک دیدگاه مشترک که درک بسیاری از مردم از اینکه چرا NFT ها ارزشمند هستند ، این است که این قطعه هنری که برای میلیون ها دلار خریداری می شود به راحتی در دسترس هر کسی در اینترنت است.

با این حال ، همین موضوع را می توان در مورد هنر معمولی نیز گفت. چندین ماکت از مونا لیزا و بسیاری از آثار هنری دیگر وجود دارد ، اما روش هایی برای شناسایی اصلی وجود دارد.

به راحتی می توان از یک نقاشی میلیون دلاری عکس گرفت و آن را در اینترنت پخش کرد. با این حال ، این ارزش کار اصلی را کاهش نمی دهد. NFT ها به تازگی شناسایی کار اصلی را آسانتر کرده اند.

بنابراین پرداخت 1 میلیون دلار برای Meme Dance Coffin هنوز هم می تواند معقول باشد ، حتی اگر بسیاری از ما آن را در تلفن های خود داشته باشیم.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 60 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 13:43

Short Selling Stocks

منبع تصویر: T. Dallas / Shutterstock. com

فروش کوتاه اغلب به عنوان تا حدودی مرموز و حتی به عنوان بحث برانگیز به تصویر کشیده می شود. در واقع ، فروش کوتاه ابزاری مهم برای معامله گران و سرمایه گذاران است. سهام فروش کوتاه به بازرگانان این امکان را می دهد تا از سقوط قیمت ها سود ببرند و از خطر بازار یک نمونه کارها محافظت کنند. حتی سرمایه گذاران طولانی مدت ، فقط باید تأثیراتی را که می تواند بر قیمت ها داشته باشد درک کنند. اگر می خواهید بدانید که چگونه یک سهام را کوتاه کنید ، یا می خواهید فروش کوتاه را به صورت گام به گام توضیح دهید ، همراه با دلایل فروش کوتاه و مکانیک درگیر ، ادامه دهید.

فروش کوتاه چیست؟

Short Selling

منبع تصویر: تصاویر غوطه وری / Shutterstock. com

فروش کوتاه دارایی مستلزم فروش دارایی است که شما در اختیار ندارید. سهام فروش کوتاه به بازرگانان اجازه می دهد تا از قیمت های سقوط سود ببرند ، که به دلایل مختلف قابل انجام است. برای فروش دارایی ، شما مالک آن نیستید ، ابتدا باید آن را از شخصی که صاحب آن است وام بگیرید. نتیجه یک موقعیت کوتاه است زیرا شما به هر کسی که از آن وام گرفته اید ، دارایی را مدیون هستید. کوتاه کردن سهام فقط با فروش سهام در هنگام نگه داشتن موقعیت طولانی متفاوت است.

اگر وقتی موقعیت طولانی دارید ، می فروشید ، موقعیت شما از طولانی به مسطح می رود. وقتی سهام و بدون موقعیتی می فروشید ، از تخت ، به کوتاه می روید. فروش کوتاه برهنه هنگامی اتفاق می افتد که شما امنیتی را می فروشید بدون اینکه ابتدا امنیت را وام بگیرید. در بعضی از بازارها این از نظر لجستیکی غیرممکن یا حتی غیرقانونی است - در حالی که در برخی دیگر اینگونه نیست. در حقیقت ، فروش کوتاه خود در برخی از کشورها غیرقانونی است.

چرا سرمایه گذاران و بازرگانان سهام کوتاه فروش دارند؟

Trader Buy / Sell

منبع تصویر: ImageFlow / Shutterstock. com

سه دلیل اصلی برای کوتاه کردن بازار یا امنیت فردی وجود دارد. در مرحله اول ، به فرد اجازه می دهد تا از کاهش پیش بینی شده در قیمت امنیت یا بازار به طور کلی سود ببرد. ثانیاً به فرد اجازه می دهد تا خطر کاهش گسترده بازار را از آن محافظت کند. با فروش برخی از اوراق بهادار در حالی که همزمان با داشتن یک نمونه کارها از دارایی ها ، خطر بازار نمونه کارها یا ریسک سیستماتیک حذف می شود. این نمونه کارها همچنان از رشد خاص سهام بهره مند می شوند اما تحت تأثیر حرکات منفی قیمت که بر کل بازار تأثیر می گذارد ، تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

و در آخر ، این اجازه می دهد تا از عملکرد نسبی یک دارایی نسبت به دیگری سود ببرد. اگر یک معامله گر معتقد باشد سهام A از سهام B بهتر خواهد بود ، آنها می توانند موقعیت طولانی را در سهام A و موقعیت کوتاه در سهام B باز کنند. موقعیت های ترکیبی سودآور خواهد بود به شرط اینکه سهام یک سهام Outperforms B. کاهش می یابد. از سهام فروش کوتاه می توان برای اوراق بهادار سرمایه گذاری استفاده کرد که به جای بازده نسبی ، مطلق را هدف قرار می دهند.

به عبارت دیگر ، یک نمونه کارها که به دنبال بازده مثبت به جای بهتر از یک معیار است ، می تواند از فروش کوتاه به طور گسترده استفاده کند. معامله گران و صندوق های پرچین همچنین می توانند در طی سقوط بورس با سهام کوتاه فروش سهام سود ببرند. این کار وجوه طولانی/کوتاه را قادر می سازد تا در بازارهای گاو نر و خرس سود کسب کنند. علاوه بر این ، نوسانات نمونه کارها را می توان با کوتاه کردن به موقعیت های پرچین کاهش داد. رویدادهای قو سیاه را نمی توان پیش بینی کرد اما نگه داشتن موقعیت های کوتاه در یک نمونه کارها می تواند خسارت هایی را که می تواند به نمونه کارها انجام دهد ، کاهش دهد.

صندوق اطلاعات اطلاعات Lehner Investments از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و هوش مصنوعی برای شناسایی فرصت هایی برای باز کردن مواضع در سهام اروپا استفاده می کند. الگوریتم های منبع کاربر منبع تولید شده است که می تواند برای ایجاد نمرات احساسات بازار استفاده شود. با ترکیب این نمرات با منابع داده سنتی و داده های قیمت ، سیگنال های معاملاتی به موقع می توانند برای باز کردن موقعیت های طولانی و کوتاه در آینده DAX برای مدیریت قرار گرفتن در معرض با امید مثبت ایجاد شوند.

چگونه سهام کوتاه

How to Short Stocks / Short Selling

منبع تصویر: rawpixel. com / Shutterstock. com

فناوری مدرن و ابزارهای تجاری جدید روند کوتاه کردن سهام را بسیار ساده تر از گذشته کرده است. برای مؤسساتی که مایل به باز کردن موقعیت های کوتاه بزرگ هستند ، این روند هنوز هم می تواند کاملاً پیچیده باشد. هنگامی که تصمیمی برای کوتاه کردن سهام اتخاذ شد ، اولین قدم یافتن سهام برای وام گرفتن است. چندین سیستم عامل و کارگزاران وجود دارند که به عنوان واسطه برای تأمین سهام برای وام گرفتن عمل می کنند. وام گیرندگان باید هزینه وام سهام را بپردازند و موسسات برای افزایش بازده در دارایی های خود ، سهام وام می دهند.

نرخ وام سهام درست مانند نرخ بهره کار می کند. سهام با نرخ سالانه وام می گیرد و وام گیرنده براساس تعداد روزهایی که سهام را برای آن وام می گیرند ، نرخ Pro Rata را پرداخت می کند. نرخ ها به طور کلی نزدیک به 1 ٪ در سال است اما می تواند برای سهام هایی که از نظر کمبود هستند ، به بیش از 20 ٪ افزایش یابد. پس از تأمین سهام و مذاکره نرخ وام ، آن را تحت شرایط قرارداد به وام گیرنده تحویل می دهد. سپس این سهام می تواند با قیمت بازار غالب فروخته شود و به هر کس که آن را خریداری می کند تحویل داده شود.

صندوق فروش کوتاه سهام بر اساس قیمتی که فروخته شده بود ، مبلغ سهام را برای سهام دریافت می کند. آنها اکنون موقعیت نقدی طولانی دارند اما از سهام خود که هنوز به وام دهنده مدیون هستند ، کوتاه هستند. یک موقعیت کوتاه با خرید سهام و سپس بازگشت آنها به وام دهنده بسته می شود. سود یا ضرر در فروش کوتاه برابر با مبلغی است که هنگام فروخته شدن سهام منهای مبلغ پرداخت شده برای خرید آن و مبلغ پرداخت شده برای وام گرفتن سهام ، منهای پرداخت شده است.

کوتاه کردن با استفاده از مشتقات

Shorting using Derivatives / Short Selling

منبع تصویر: Poptika / Shutterstock. com

روند فروش سهام کوتاه ممکن است بسیار پیچیده به نظر برسد ، اما این روزها بیشتر آن به صورت خودکار است. سیستم عامل های معاملاتی خرده فروشی به معامله گران این امکان را می دهد تا سهام را در لیست مصوب کنند حتی بدون آگاهی از روند انجام شده در پس زمینه. تا کنون ، ما به مستقیم ترین روش کوتاه کردن سهام نگاه کرده ایم. نتایج مشابهی را می توان به روش های دیگر نیز بدست آورد. یک ابزار مشتق مانند یک قرارداد آتی یا CFD (قراردادهای اختلاف) در همان سهام می تواند بدون اینکه معامله گر مجبور به وام گرفتن سهام شود ، فروخته شود.

قراردادهای آتی هنگامی ایجاد می شود که یک خریدار و فروشنده با تجارت موافقت کنند ، بدون نیاز به تحویل چیزی. با این حال ، در مورد قراردادهایی که از نظر جسمی حل و فصل شده اند ، فروشنده مجبور است هنگام انقضای قرارداد ، دارایی اساسی را تحویل دهد. واقعیت این است که بیشتر قراردادها قبل از انقضا بسته می شوند و نیاز به تحویل یا وام گرفتن اوراق بهادار را از بین می برند. قراردادهای آتی که پول نقد دارند حتی می توانند تا زمان انقضا بدون نیاز به تحویل دارایی های اساسی برگزار شوند.

گزینه های قرار دادن حق را به دارنده می دهد ، اما در صورتی که قیمت سهم زیر آن قیمت با انقضا باشد ، تعهد به فروش امنیت با قیمت خاص نیست. این یک موقعیت کوتاه مؤثر و بدون نیاز به وام یا سهام کوتاه فروش ایجاد می کند. با این حال ، اگر فروشنده گزینه بخواهد از موقعیت خود محافظت کند ، آنها باید دارایی زیربنایی را کوتاه کنند.

فشار کوتاه چیست؟

Short Squeeze

منبع تصویر: Solarseven / Shutterstock. com

یکی از ویژگی های شناخته شده بازارهای خرس بسیار ناگهانی و گسترده است که به عنوان تظاهرات بازار خرس معروف است. این تظاهرات اغلب تندتر و طولانی تر از راهپیمایی های معمولی است که در طی یک بازار گاو نر اتفاق می افتد. تظاهرات بازار خرس اغلب نتیجه فشار کوتاه است. فشار هنگامی اتفاق می افتد که یک تظاهرات شورت را از موقعیت خود بیرون بیاندازد. این در واقع می تواند در بازارهای گاو نر و خرس اتفاق بیفتد اما در بازارهای خرس شایع تر است.

دلایل مختلفی وجود دارد که فشارهای کوتاه رخ می دهد. در مرحله اول ، تلفات احتمالی برای موقعیت های کوتاه نامحدود است. اگر سهام را با قیمت 10 دلار خریداری کنید ، بیشترین چیزی که می توانید از دست بدهید 10 دلار است. از طرف دیگر ، ضرر احتمالی ناشی از کوتاه کردن سهام در 10 دلار نامحدود است زیرا قیمت سهام می تواند به 20 دلار ، 1000 دلار یا بیشتر افزایش یابد. ثانیاً ، به طور کلی قیمت سهام به دلیل تورم و رشد اقتصادی دارای یک روند صعودی است. این شانس خوب است که سهام که از 10 دلار به 5 دلار سقوط کند ، در نهایت به 10 دلار بازگردد. اما سهام که از 10 دلار به 20 دلار افزایش می یابد ممکن است هرگز به 10 دلار برنگردد. کوتاه کردن سهام و سپس نگه داشتن آن در حالی که افزایش می یابد به این معنی است که شما نزولی صعودی و نامحدود را محدود کرده اید.

Trader Analyzing Data

منبع تصویر: redpixel. pl / Shutterstock. com

سرانجام ، بسیاری از فروشندگان کوتاه با یک حساب حاشیه تجارت می کنند یا از ابزارهای اهرمی مانند Futures یا CFD استفاده می کنند. این بدان معنی است که ضررها بزرگ شده اند و معامله گران کوتاه کردن سهام فقط می تواند ضررهای محدودی را به همراه داشته باشد. این سه عامل بدان معنی است که بیشتر معامله گران سهام فروش کوتاه مستعد پوشش سریع موقعیت های از دست دادن هستند. آنها معمولاً تصمیم خود را برای پوشش موقعیت خود در P& L خود قرار می دهند تا قیمت سهام. در مقابل ، سرمایه گذاران بلند مدت غالباً تصمیم خود را برای بستن موقعیتی در مورد قیمت یا اصول پایه می گذارند.

از آنجا که فروشندگان کوتاه شروع به خرید مجدد سهام می کنند و قیمت آن افزایش می یابد و سایر فروشندگان کوتاه را مجبور می کند تا پوشش دهند. بنابراین مقدار کمی از خرید اولیه می تواند یک واکنش زنجیره ای را ایجاد کند و یک تجمع ناگهانی و پایدار ایجاد کند. فشار کوتاه اغلب در سمت طولانی معامله گران حرکت را به خود جلب می کند و در نهایت قیمت بیش از حد افزایش می یابد. هنگامی که موقعیت های طولانی شروع به انحلال می کنند ، روند نزولی از سر گرفته می شود و هیچ خریداران باقی نمی ماند. بنابراین ، یک تجمع کوتاه کوتاه می تواند فرصت هایی را برای معامله گران ایجاد کند تا از این تجمع سود ببرند و سپس هنگام از سرگیری پایین آمدن ، سهام را کوتاه کنند.

استراتژی های معاملاتی برای فروشندگان کوتاه

Stock Trading Strategies

منبع تصویر: John T Takai / Shutterstock. com

هنگام جستجوی سهام کوتاه ، باید توجه داشته باشید که چندین بار مختلف در هنگام کوتاه کردن سهام می تواند مناسب باشد. این موارد می تواند در هر دو بازار گاو نر و خرس رخ دهد. اولین فرصت فروش سهام است که به طور کلی ضعیف هستند اما رهبران بخش را بالاتر دنبال کرده اند. زمان انجام این کار زمانی است که بخش یا یک شاخص اصلی به یک افراط صعودی می رسد. اگر بازار جابجا شود ، سهام ضعیف تر بیشترین سقوط را خواهد داشت.

همانطور که گفته شد ، فشارهای کوتاه می تواند دو فرصت برای سودآوری ارائه دهد. برای یافتن یک نامزد کوتاه فشار ، به دنبال سهام با احساسات منفی و حجم زیاد باشید که به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. سپس منتظر یک حرکت مثبت بزرگتر از حد متوسط باشید تا فشار ایجاد شود. پس از آن به نظر می رسد که بیشتر شلوارک ها را پوشانده اند و معامله گران حرکت در حال شروع به نقدینگی طولانی خود هستند.

همچنین می توانید هنگام شکستن سطح اصلی پشتیبانی ، سهام را به فروش برسانید و اگر فکر می کنید تعداد زیادی از ضررهای توقف ایجاد می شود. هنگام استفاده از این استراتژی ، سهام ارزش کوتاه آن که توسط دیگران به طور گسترده ای کوتاه نشده است. کوتاه کردن سهام در حالی که همزمان یک موقعیت طولانی در یک شاخص یا بخش ETF به شما امکان می دهد در صورت کمبود بازار یا بخش آن ، سود کسب کنید. همچنین می توانید یک قرارداد ETF یا Futures را به فروش برسانید و یک سهام شخصی را خریداری کنید تا در آن سهام که از بازار خارج می شود شرط بندی کنید.

خطرات سهام کوتاه مدت

Scared Trader / Investor

منبع تصویر: GearSTD / Shutterstock. com

در حالی که سهام فروش کوتاه می تواند بسیار سودآور باشد ، اما می تواند خطرناک باشد. ضررها از نظر تئوری نامحدود هستند و فشارهای کوتاه می تواند منجر به ضرر و زیان خیلی سریع شود. شکاف های شبانه خطر بزرگی برای فروشندگان کوتاه است. اگر خبرهایی که پس از بسته شدن بازار برای قیمت سهام مثبت است ، روز بعد می تواند قیمت بسیار بالاتر باز شود. با ایجاد ضرر توقف ، پوشش کوتاه می تواند باعث افزایش قیمت سهام شود - اغلب به سطح غیر منطقی. میزهای تجاری بزرگ اغلب از کوتاهترین سهام آگاه هستند و از هر فرصتی که می توانند برای مهندسی فشار استفاده کنند. اگر نقدینگی کم باشد ، ایجاد تظاهرات بسیار آسان است که باعث می شود پوشش کوتاه و فشار از آن دسته از سهام باشد.

وجوهی که به سهام وام می دهند می توانند سهام را در مدت کوتاهی به یاد بیاورند. این بدان معناست که هرکسی که از آن وام دهنده وام بگیرد باید آن سهام را برگرداند. اگر یک صندوق بزرگ که سهام خود را وام داده است تصمیم به فروش خود داشته باشد ، فشار کوتاه رخ خواهد داد - حتی اگر این واقعیت که آنها در حال فروش سهام هستند باید برای سهام نزولی باشد. هر معامله گر که در حال کوتاه کردن سهام است که به یاد می آورند ، باید موقعیت خود را پوشش داده و سهام را به وام دهنده برگردانند. هنگامی که صندوق شروع به فروش سهام می کند ، روند نزولی از سر گرفته می شود.

سهام پنی به دو دلیل به ویژه خطرناک است. در مرحله اول ، سهام پنی دارای نقدینگی کم است که می تواند منجر به حرکت بسیار ناگهانی قیمت شود. سهام پنی به راحتی می تواند 30 ٪ یا بیشتر در روز حرکت کند. آنها غالباً با مقدار کمی در دسترس هستند که برای فروشندگان کوتاه در دسترس هستند.

نحوه مدیریت ریسک در یک فروش کوتاه

Risk / Reward Ratio

منبع تصویر: Olivier Le Moal / Shutterstock. com

وقتی صحبت از فروش کوتاه سهام می شود ، زمان بندی اغلب همه چیز است. یک پنجره فرصت بسیار کوچکتر هنگام کوتاه کردن سهام ، نسبت به هنگام خرید وجود دارد. شما باید میزان معاملات حجم را در نظر بگیرید (در حالت ایده آل باید در حال افزایش باشد) و اینکه آیا احتمالاً سایر فروشندگان به فروش طولانی یا انحلال می پردازند. در حالت ایده آل شما می خواهید قبل از انحلال موقعیت های طولانی ، سهام خود را کوتاه کنید.

اگر اولین کسی نیستید که کوتاه را باز کنید ، ممکن است ارزش تجارت را نداشته باشد. هرچه معامله گران بیشتر سهام را کوتاه می کنند ، بنابراین خطر فشار زیاد افزایش می یابد. قبل از کوتاه کردن سهام همیشه بررسی کنید که چه مقدار از سهام صادر شده قبلاً کوتاه شده است. می توانید این کار را در وب سایت های Screener Screener مانند FinViz بررسی کنید. هر چیزی بالاتر از 10 ٪ نسبتاً زیاد است. اگر بیش از 20 ٪ از شناور به فروش رسیده باشد ، احتمالاً تجارت شلوغ خواهد بود.

ضررهای متوقف شده باید در هنگام فروش کوتاه سهام حتی با دقت بیشتری دنبال شود. همانطور که گفته شد ، هنگامی که سهام فروش کوتاه ، ضررهای احتمالی نامحدود است. به همین دلیل ، ارزش کاهش اندازه تجارت خود را هنگام کوتاه کردن سهام دارد. برای جبران اندازه تجارت کوچکتر ، باید روی سهام فروش کوتاه که مسیری طولانی برای سقوط دارند تمرکز کنید.

نتیجه

اگر به درستی انجام شود ، سهام فروش کوتاه می تواند سودآور باشد. این همیشه آسان نیست و خطرات قابل توجهی را به همراه دارد. با این حال ، برای سرمایه گذاران مزایای فروش کوتاه امکان سودآوری از معاملات بازده نسبی و سرمایه گذاری در صندوق های خنثی بازار است. این امر سرمایه گذاران بلند مدت را قادر می سازد تا آلفا را تولید کنند بدون اینکه کل نمونه کارها را در معرض خطر بازار قرار دهند.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 40 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 13:41

آخرین قیمت Litecoin (LTC) ، مشخصات سکه ، اخبار و تاریخ را پیدا کنید تا شما را با تجارت و سرمایه گذاری Litecoin شروع کنید.

Litecoin

جیمز هندی

شروع شدن
پروفایل سکه
خرید راهنما
پیش بینی قیمت
مبادله
کیف پول
تحقیق و ابزارها

سلب مسئولیت: این صفحه مشاوره مالی یا تأیید دارایی های دیجیتال ، ارائه دهندگان یا خدمات نیست. دارایی های دیجیتالی بی ثبات و خطرناک هستند و عملکرد گذشته هیچ تضمینی برای نتایج آینده ندارد. مقررات یا سیاست های بالقوه می تواند در دسترس بودن و خدمات ارائه شده آنها تأثیر بگذارد. قبل از تصمیم گیری با یک متخصص مالی صحبت کنید. Finder یا نویسنده ممکن است Cryptocurrency را که در این صفحه مورد بحث قرار گرفته است ، داشته باشند.

Litecoin چیست؟

گفته می شود Litecoin نقره دیجیتالی به طلای دیجیتال بیت کوین است. این در سال 2011 توسط چارلی لی ، کارمند آن زمان Google ایجاد شده است. هدف از Litecoin ایجاد نسخه جدیدتر بیت کوین بود که استفاده از آن سریعتر و ارزان تر باشد. به این معنا ، Litecoin یک رمزنگاری کلاسیک محسوب می شود. Litecoin به جز چند جزئیات که بعداً در این مقاله پوشش داده می شود ، تقریباً با بیت کوین یکسان است. مانند بیت کوین ، blockchain Litecoin امکان میزبانی از قراردادهای هوشمند را ندارد. قابلیت های آن محدود به پردازش معاملات است. با وجود ویژگی محدود خود ، این سکه خود را به عنوان اصلی در بسیاری از اوراق بهادار سرمایه گذاران رمزنگاری تأسیس کرده است.

در راهنمای Finder برای Litecoin ، ما تاریخ و ویژگی های Litecoin و همچنین آنچه شما باید قبل از سرمایه گذاری بدانید را پوشش می دهیم.

نمودار قیمت Litecoin

تحولات اخیر با Litecoin

Litecoin در اخبار

Jim Cramer:

جیم کرامر: "من یک میلیون سال با رمزنگاری لمس نمی کردم"

Cardano, Litecoin and Monero Will Not Be Added to Crypto Marketplace Paxful, Says the P2P Platform’s Founder

بنیانگذار پلت فرم P2P می گوید: Cardano ، Litecoin و Monero به Crypto Marketplace Paxful اضافه نمی شوند.

Jim Cramer Says People Who Own Litecoin Are Idiots

جیم کرامر می گوید افرادی که صاحب Litecoin هستند احمق هستند

تاریخچه مختصر Litecoin

Litecoin در تاریخ 13 اکتبر 2011 ، پس از انتشار چارلی لی نرم افزار Litecoin 6 روز قبل از آن آغاز شد. لی کارمندی بود که در زمان ساخت و Litecoin در Google کار می کرد. Litecoin که به عنوان نرم افزار منبع باز منتشر شد ، به سرعت در جوامع اولیه رمزنگاری به عنوان نسخه سریعتر بیت کوین محبوبیت پیدا کرد. انتقاداتی از Litecoin وجود داشت زیرا این یک کلون تقریباً از بیت کوین بود. بی اهمیت بودن آفرینش Litecoin نشان داد که چگونه می توان ارزهای رمزپایه جدیدی را به راحتی ایجاد کرد.

Litecoin در طول سالها شاهد رشد پایدار بود و به 5 رمزنگاری برتر در طول حباب رمزنگاری 2017 تبدیل شد. از آنجا که Litecoin بسیار شبیه به بیت کوین است ، ممکن است هر ارتقاء به بیت کوین نیز برای Litecoin اعمال شود. در سال 2017 ، Litecoin همان ارتقاء SEGWIT را که بیت کوین دریافت کرد ، دریافت کرد. به طور مشابه ، Litecoin می تواند به عنوان "شبکه آزمایش" از انواع بیت کوین استفاده شود. در حقیقت ، اولین معامله در شبکه رعد و برق با Litecoin انجام شد. این برای اثبات مفهوم و نشان دادن یک مثال کاری قبل از قرار دادن BTC واقعی در معرض خطر با نرم افزار جدید بود که می تواند منجر به از بین رفتن آن شود.

امروز ، Litecoin را می توان در اکثر مبادلات رمزنگاری خریداری کرد. این به عنوان بیت کوین و اتریوم همه جا در نظر گرفته می شود.

هر آنچه را که باید در مورد Litecoin بدانید

Litecoin یکی از قدیمی ترین ارزهای رمزپایه موجود است. این امر قابل توجه است زیرا بیشتر ارزهای رمزنگاری شده به همان اندازه که دیگر Litecoin وجود ندارد. این نشان می دهد که Litecoin توانسته است سالها جامعه ای به اندازه کافی بزرگ را جمع کند تا بتواند خود را حفظ کند. Litecoin یک "cryptocurrency خالص" است به این معنا که Litecoin به غیر از پول اینترنتی هیچ کاربردی یا عملکرد دیگری ندارد. به همین دلیل ، تعداد افرادی که تجارت می کنند و آن را نگه می دارند برای حفظ پروژه مهم است.

این یک نشانه خوب برای Litecoin است که بیشتر صرافی ها توانایی نگه داشتن و تجارت آن را در برابر سایر ارزهای رمزنگاری شده محبوب مانند BTC ، ETH و USDT اضافه کرده اند. بدون داشتن مبادله ای مهم که امکان خرید و تجارت LTC را دارند ، می توانست رمزنگاری دیگری باشد که به گمنام محو شد.

Litecoin در یک نگاه

نماد تیکرLTC
استفاده کنیددارایی دیجیتالی
سال آزاد شد2011
اصل و نسبایالات متحده
حداکثر عرضه84،000،000
الگوریتم اجماعاثبات کار
اعضای قابل توجه تیمچارلی لی
مشارکتهای قابل توجهسیستم های پرداخت Aliant
قابل استخراج؟آره

Litecoin چگونه کار می کند؟

Litecoin دقیقاً مانند بیت کوین با چند استثنا عمل می کند:

 

بیت کوینلیتکین
زمان مسدود کردن10 دقیقه2. 5 دقیقه
حداکثر عرضه21،000،00084،000،000
الگوریتم معدنSHA-256دسته
اندازه بلوک1 مگابایت1 مگابایت

Litecoin 4 برابر بلوک ها را منتشر می کند و 4 برابر کلاه عرضه بیت کوین است.

معدنکاری

لایت کوین از الگوریتم استخراج متفاوتی به نام scrypt استفاده کرده است. چارلی لی تصمیم گرفت از رمزنگاری بر روی SHA-256 استفاده کند تا ظاهراً استخراج لایت کوین عادلانه تر از استخراج بیت کوین باشد. در سال 2011، استفاده از سخت افزار تخصصی به نام ASIC ("مدارهای مجتمع مقاوم در برابر برنامه") برای به دست آوردن مزیت رقابتی نسبت به سایر ماینرهای بیت کوین ممکن شد. ASIC ها کامپیوترهایی هستند که برای یک هدف طراحی و بهینه شده اند. رایج ترین نوع ASIC برای استخراج بیت کوین طراحی شده است. افرادی که دارای ASIC هستند استخراج بیت کوین از CPU را غیرممکن و غیرمنفعت کردند. اگرچه استفاده از الگوریتم رمزنگاری باعث شد که استخراج لایت کوین در ASIC برای چندین سال مقاوم باشد، ASIC های رمزگذاری شده در نهایت طراحی، تولید و در بازار عرضه شدند.

زمان بلاک لایت کوین

لایت کوین بلوک‌ها را ۴ برابر سریع‌تر از بیت‌کوین تولید می‌کند، اما همان اندازه بلوک ۱ مگابایتی دارد. به دلیل این ویژگی ها است که لایت کوین می تواند تراکنش های بیشتری را در هر ثانیه نسبت به بیت کوین پردازش کند. اگرچه لایت کوین توانایی انجام تراکنش بالاتر را دارد، اما به دلیل استفاده کم از شبکه، بلاک های لایت کوین به ندرت پر می شوند. همه این عوامل ترکیب می‌شوند تا لایت‌کوین را بسیار ارزان و سریع تر انجام دهند.

کتاب دستیار معامله گر...
ما را در سایت کتاب دستیار معامله گر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عزت‌الله انتظامی بازدید : 41 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 13:40